Wiiiiiiiiii <3




Mot Hbg idag.... Bil träffen man längtat efter i typ 2 år..
Förr året vi skulle köra och ställa ut på vallåkra så körde vi och kocka med ett rådjur så blev hem och byta bil. Klockan blev mycket så vi drog rakt in till Hbg i stället och det lär vi nog göra idag med =).. Men denna gången SKA vi in där med cosworthen.. Eller hoppas jag.. tydligen lite klydd menar mer att det ska FAN inte bli någon krock idag =)..
Jag ska in där men Niklas som jag känt i ett antal år.. Vi brukar ha kul när vi väl träffas,,..
Sen blir det kanske o sova hos Juhlian i kväll som vänner bara.. Prata lite och sånt..
Annars sover jag hos Niklas... vi får se... nyss duschat nu... ska snart locka håret.. När det torkat.. CP hår.. färgade det igår eftersom det såg ut som jag hade en jude mössa på maj haha.. svart i hårbotten och nästan krit vit längre ner.. pinsamt.. Men nu är det lite gul/rött i stället.. pisse färg.. MEN det får duga.. Palla.. =)... Juhlians syster kan nog hjälpa mig med resten sen.. nej nu drar jag mot tv,n ett tag.. ha det bästa alla..

JO mååste nämna en underbar torsdag med Krille, Min bästa kill kompis.. Fick låna hans dusch eftersom vår är kass.. Sen bakade vi något liknande pizza bullar. hyrde film och tugga i oss en massa gott gott.. Illa men jäävligt nice- var inte hemma fören 00:00 typ.. Haha...
Tack för en underbar kväll..

O sen.. Louise... jag älskar dig... Du är den bästa i mitt liv vad som än händer eller hur stort avstånd vi än har mellan oss... Du finns i mitt hjärta.. Puss <3



Kommentarer
Postat av: Lis

tack gumman... du finns ocå alltid hos mig, trots avståndet. längtar till den 29e. äntligen få träffa dig. Tyvärr blev det inte att ta mig till vallåkra idag, sov till 11 o e fortfarande trött.Mög. puss ses snart gumms!!

2008-08-17 @ 13:43:39
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: