En längtan så lång,. En längtan besvarad.





 En längtan så lång,,.. Besvarad =)..
Idag är det en vecka sen vi sågs första gången.
Jag fick syn på dig på Mongo lunarstorm haha.. Skrev på din bild och rånade dig på din msn.
Vi pratade i två dagar och galna jag kom med en spontan träff.. Du backade direkt och tyckte nog jag var mest störd i huvudet.. Du sa - Du vet ju inte ens vem jag är..
Jag tänkte mest bakåt o vad har jag o förlora.
Jag var ju bara ute efter en vän och inget annat. Vi pratade bort träffen men plötsligt var en bio spikad och du hämtade upp mig lite i åtta..
Filmen var twilight eller hur d stavas :P..
Klockan var lite i tolv när filmen var slut.. gaalet.. jag skulle ju upp o jobba 04:00 lite sömn men lätt värt det.
Vi pratade och umgicks som vänner i några dagar. men plötsligt börja kemin verka.
Du tittade på mig på ett annat vis, mina tankar pratade ett annat språk och plötsligt kände min hand längtan efter din. mellan söndag o onsdag hände ingen närmande. Men plötsligt onsdag kväll möttes våra varma läppar i vinter kylan. Mitt hjärta frös till.. Mina tår tappa känsel. Jag tittade på dig och du bara log. Du vände dig om och gick i raska steg mot bilen. Vad hade vi gjort. Vi två som skulle vara vänner.
Torsdagen kom och vi träffades inte. Efter kyssen ville vi ta det lugnt. En dag i från varandra var både viktig o nödvändig. Vi vill inte snabba in i något. Om det finns något.. Om vi är rätt så har vi hela livet på oss.
Fredagen kom och vi bokade ny bio =)..
Denna gången skulle vi ju se - Vi hade i alla fall tur med vädret igen..
vi höll oss från varandra men ändå nära. Kyssen ekade i mitt huvud men något närmande vågade jag mig inte på. Vet vad han sakt om att göra saker han inte vill .. Så tänkte han kommer om han vill..
gata in o gata ut.. ingen hand. bio reklam. ingen hand. men plötsligt befan min hand sig vilande i din.
minuterna gick o jag ville stanna där för alltid =).
Sen var det dags... jag åkte hem o nanna.
LÖRDAGEN kom...
Vi gick upp till mitt rum.. La oss i sängen.. Satte på en film.. DIN ARM OM MIG...
Fy faaan som man längtat efter det.. Utan du såg sken solen utanför.. Mitt leende steg och mitt hjärta klappade hårt mot din arm.
Kände hur du pussade min nakna nacke, min puls steg o filmen var långt borta.
Efter filmen satte vi i nästa film... denna gången vågade jag tittade lite på dig med.. TROTS ditt klagande.. - Ps, du kommer ALDRIG få mig att titta bort... bara att ge med dig.. haha :P.
efter filmen var slut mötes vi i oändliga kyssar... låg och kysstes och håll om varandra i fler tal timmar.
när klockan blev 2 på natten var det dax för natta mat.. =)...
vi drog till shell... där var några vänner till dick.. Vi pratade lite med dem.. kallt var det men pussar spred lite värme i blod banorna :P..
Sen var det dags för mig att sova... Dick körde mig hem..
ALDRIG förut har det varit så svårt att släppa taget som det var den kvällen.
Kvällen då kyssar fick liv..
Natti alla..
//Stina...




Kommentarer
Postat av: Dick

söt :) låter ju hel mys... :p

fan va helt otroligt fint skrivet :)

saknar dig /puss

2008-12-07 @ 20:46:21
Postat av: Lis

naw... sååå sött!! fick du låna bilen av dina päron?? puss

2008-12-08 @ 19:44:59
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

så glad för din skull gumman. <3

2008-12-09 @ 17:51:17

♥Skriv gärna en rad♥: