Jahapp...




Vart ska man börja?...
Julen är förbi... Man fick en del fint... Matta, ny lock tång, pressentkort på gina, pengar m.m..
idag var jag nere på mellandags rean och handlade mig lite jeans och tröjor.. Fy saaatan vad man har gått upp i vikt.,. Äckligt ju... Väger nu 56 hela kilon.. fyyyyy fan. i sommras vägde man 51.. NU är det dags att börja träna och sluta upp med allt gott..

Sen får jag väl tillägga lite annat tråkigt... Orkar knappt men en uppdatering krävs här.
Jag och Dick har nu dejtat i 1 månad.. Funkar väl inte allt för bra.. Uppstår nya problem hela tiden.. Samtidigt som vi gillar varandra så verkar vi bara så olika i mellan åt... Funderar på om vi verkligen ska fortsätta dejta eller om man ska gå vidare... Snart varit singel i 7 månader och känns som jag borde ha lite mer tid för mig själv... Innan alla motgångar dök upp kände jag inte så... Jobbigt.. Jaja nog om detta... vet inte vilken väg jag eller vi ska ta än... Men nu vet ni i alla fall...

Ikväll har jag varit med Martin... Vi gav oss fan på att vi skulle tappa några kilon.. Så vi plockade upp två cyklar Martin hade samlat till sig.. två herr cyklar... LITE för höga för mig och halt var det... Efter 1 minut av tappert kämpande så gav jag upp Haha.. så vi gick en lång runda i stället... Fick bort kräftorna o chokladet jag kämpat i mig under kvällens gång.. =)...
Nu är jag hemma i trelle igen.. Väntar på Martins sms så jag vet han kom hem ok..

På måndag kommer nog Lis och ska hjälpa mig göra vid mitt hår.. ÄNTLIGEN =)... Saknat dig gumms och gör varje gång vi är ifrån varandra.... all kärlek till dig.. <3

Ska hoppa säng nu.. ska upp ganska tidigt och dra in på mellandags rean med Martin... natti... <3
//Stina




Kommentarer
Postat av: Lis

klart vi ses på måndag, då kommer jag!!! puss

2008-12-27 @ 17:49:47
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: