...Jordbävning...



Får kanske börja från fredagen eftersom jag inte varit hemma allt för mycket i helgen..
I fredags var jag i alla fall på julbord med min avdelning på jobb... Skit tevligt var det... Otroligt fin mat.. Vi åt på sankt Marcus vinkällare.. Efter det gick vi vidare till statt.. Bara gammla och jag typ haha.. alla kolla konstigt när jag som ensam tjej kom in med 14 killar/gubbar.. Trevligt.. haha :P..

På natten kom Dick och hämtade mig o moberg.. Han skulle köra hem moberg och jag skulle övernatta hos Dick för första gången... =)..
Kvart över två orkade inte gubbarna mer.. Haha.. :P.. Så vi blev hämtade och tog oss hem till Alstad..

Lördagen var det dax för bio igen.. =).. Älska... Denna gången såg jag o Dick the day erth disiperde eller hur fan d stavas.. Palla ta reda på d haha :P.. Ganska dålig film faktiskt haha.. Inte värt bio pengarna men det vet man ju inte innan... den får en halv stjärna av 5..

Söndag blev en sega dag i Alstad med film o godis.. Efter filmen gick vi Alstad... Mysigt..
Skulle ta med Sigge på en tur men han hade hamnat i tratten så fick bli hemma denna gången... Stackars söta liten =)...

 

Måste ju bara tillägga att det varit jordbävning i sverige.. Heelt galet... Där stod man o hoppade med sina kolleger o alla undrade vad fan som hänt.. vissa trodde att målningen hade sprängts i bitar o andra trodde att ett flygplan störtat utanför eftersom hela marken skakade..  Kände en våg av asfalt svepa förbi under fötterna.. väggarna skakade och knakade.. Helt sjukt var det... Det hade sträkt sig mellan sjöbo/ystad och stockholm.. värst var det runt sturup/svedala 15 min från mitt jobb ca.. helt galet.. 4,7 mätade dem upp i rister skala.. Tsünami var 7,4 så inte så jävla svag jordbävning ändå...




Nu ska jag dra ner o handla kräftor och hyra film.. gott gott..
Trodde Dick ville hålla mig sällskap men han svarar inte ens på mina sms...
så kan det vara..
//Stajna.. <3



Kommentarer
Postat av: k

kräver uppdatering nu jue

2008-12-21 @ 18:14:27

♥Skriv gärna en rad♥: