Underbara fredag =)





Runt 17:00 dök Dick upp. Idag ska vi gå på bio.. Vi ska se - Vi hade i alla fall tur med vädret IGEN..
Men innan dess ville jag ju se ettan. -Vi hade i alla fall tur med vädret. Den hade Dick redan sett.. Han hade det till o med hemma. Så han tog den med sig och kom.. Vi låg på min säng o tittade på den.
Riktigt skoj var den.
Hmm konstigt det här med oss.. 6 dejter o inget mer en hej då kyss har hänt. Inte hållt någon hand eller hans armar om mig när vi legat i sängen o tittat film som hänt två gånger nu.. Vet han vill ta det lugnt o jag med för en gångs skull. Men när man inte är vad vid det o sen ser en kille som han så blir man lite frustrerad.. och jag brukar aldrig vara blyg. Men eftersom han är så blyg så blir jag det med.. Vågar inte ta första steget då han sakt att han inte rör någon han inte verkligen gillar och vill något med..
Jaja,, Efter filmen åkte vi till Limhamn för att äta pizza och någn rulle som han åt.. tror kebbabrulle.. Riikktigt smaskens där.. åt ta mig fan upp hela pizzan.. INTE likt mig haha.
Sen mot Malmö centrum för att hämta ut premiär biljetterna på royal.. Vi hade bokat en soffa längst upp.. Myys. =).
mellan biljett hämt o film så gick vi en runda i Malmö. Såg några onyktra danskar som hoppade plast säck på stortorget haha.. Några fuska o gjorde hål längst ner o sprang i stället haha.
sen gick vi tillbaka till bion... satt intill varandra.. Jag våga fan inte ta hans hand... Visste ju att han inte gjorde något han verkligen inte ville. tänk om jag skulle få dissen efter 6 dejtar med inga beröringar.
Sen gick vi in till Filmen. Vi satte oss i vår soffa o pratade lite i reklamen. efter 20 dryga minuter började filmen. jag satte ner min drick på golvet o plötsligt slukade hans hand min. Min kropp bara frös till.. ALDRIG har jag längtat efter en hand så mycket i hela mitt liv.. Har aldrig varit med om att behöva vänta så. Men jag kände att jag verkligen ville väta o hoppades på att han inte träffat mig om han inte kände något.. Vi satt så filmen igenom. När vi lämnade bion höll han om mig.. När han släppte av mig kysstes vi..
Jag var i himlen och kunde röra vid stjärnorna.
Ps.. Filmen var grymt kul =)..
//Stina..




Kommentarer
Postat av: malin

jag är glad för din skull gumman, jag är verkligen de, & förlåt för jag inte visade det igår, men jag är riktigt glad för din skull & man märker att du tycker om han, det är gulligt & jag är glad för dig & hoppas allt går bra & det tror jag (:, jag älskar dig hjärtat <3

2008-12-06 @ 20:17:17
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Lis

ahh... va skoj. hoppas detta e en kille, o inte en riktig nöt som de andra varit mot dig. puss

2008-12-07 @ 16:13:39
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: