Älskling/jag och stjärnfall





Igår sa Juhlian att han älskade mig för första gången...
Han fick även höra orden av mig..
Samma kväll såg vi 6 st stjärnfall..
jag tyckte det var rätt många för samma kväll så gick in och kollade på internet,
I helgen ska det falla mellan 20-50 stjärnor..
Så för er som är intresserande.. spring ut och lägg er när det är mörkt så kommer ni GARANTERAT se fallande stjärnor.. vi sår 6 st på 2 timmar.
//StiiiiNa..Loves...Juhlian <3

Lite om helgen m.m..
I torsdags förra veckan åkte jag till Helsingborg och min älskling för att fira hans födelsedag.
Jag hoppade av tåget och gick mot parkeringen han skulle möta mig på..
Han var INTE där. jag tänkte för mig själv.. meeen vad faan?..
Bara efter någon minut kom han körande.
han tvingade mig att vända mig och inte titta..
När jag väl fick titta stod han där med dem mest underbara rosor nåågonsin..
Det fanns även ett kort där men det fick jag inte läsa än..
Dagarna gick och jag hade fortfrande inte fått lästa kortet.. Det fanns något han ville säga innan..
Under helgen och den plågsamma IKKE läsa kort dagarna ;) var vi på Helsingborgsfestivalen.
Riktigt skoj.. Första gången jag någonsin varit där.
Vi åt lite langos sen drog vi över till Danmark,, Även det var första gången från Helsingborg för min del.
Vi shoppade lite och fixade lite öl..
Hittade lite armand och parfymer på båten. =)
Helgen har gått och idag är det tisdag. När älskling kommer hem från jobb om ca en timme har han semester =). wii.
Får se om vi drar på bio och fin resturange ikväll, eller stranden idag och det där i morgon =)..
Vi vill även över till Danmnark och gå på tekniska museumet.. så vi får se vilken ordning allt kommer till.. jag vill ju även till Ullarad haha krävande kvinna min man har..
Nej nu ska jag gå och driva tiden på annat... Bara en timme kvar som sakt innan min älskling kommer hem.
PS.. glöm nu INTE stjärnfallen när det är mörkt..
/Stina..


PS.... Louise.. Min älskade gumma.. Hur är det med din hand?... Tänker på dig i MASSOR..
Älskar dig.. <3



Kommentarer
Postat av: Lis

hehe...jo då det e bra med handen...ska ta stygnen på måndag. längtar!! Puss

2008-07-29 @ 19:38:49
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: