LÖÖÖN... <3






Sitter o väntar på baby nu som sitter fast i bil kö innan Landskrona.. Så fort han kommer ska vi dra in till Malmö..
Baby fyller år nästa månad den 24:e så ska handla en pressent.. Han ska själv få välja ut en.. Jaa det blir en mobil även om han inte vill ta i mot den.. Men jag ringde & sms för 2000 kr förra månaden till honom... Då köper jag hellre en mobil till honom o fixar ett comviq... Han får det i ganska mycket för tidid pressent.. Haha en hel månad.. =)
Men men.. Han ger mig en tidig pressent VARJE dag genom att komma hit och göra mig väärldens lyckligaste.. Menar GANSKA långt mellan Helsingborg o Trelle.. och ändå kör han varje dag.. Shiit.. Han är BÄST..

Nog om honom.. Haha ;) ... Flåt baby...
Men sjäälv har man jobbat och fått lön.. så jäävla nice.... Förra lönen på 21 000 small jag RÄTT snabbt på allt o alla andra.. Men nu är det dags o spara.. lägenhet i Helsingborg är INTE billigt ;) ...

Brände lite musik och kopplade in min CD igen igår.. FETT NICE.... Sitter och hör på lite go musik nu...
Igår när baby var här så brände jag en till honom me.. Vi har en heel del låtar som bara passar SÅ bra nu =) ..

Jaaa Nog om allt ni skiter fullständigt i nu... Haha... Nu ska stina digga vidare till musiken och vänta o vänta haha...
Ha det bääääst alla.. för d ska FAAAN jaaaag =)...
//StiiiiiNaaa <3


                                                                 
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOO



Kommentarer
Postat av: Lis

haha...nyfiken va...=P nej inte gravid!! inte va jag vet iaf.

2008-06-25 @ 22:05:12
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: