Min baby...





Igår var det exakt en vecka sen som jag och Juhlian började dejta.
Dagarna har gått fort och min baby har tagit sig till mig varje dag (-1) denna veckan.
Kan inte förstå att detta händer mig...
Kärleken du ger mig gör mig stum och därför kommer inte många rader här.
Plus att jag har inte tid att sitta framför datorn för Julle får all min energi..
Jag e riiiiktigt kär.. Det var 7 månader sen man blev singel nu.. Hoppet om kärleken kändes död tills jag såg in i dina ögon.. Faan vad du är snäll till maj.. du behandlar mig som en prinsessesa. Allt känns så underbart med dig..
Än är vi inte tillsammans men vi båda vill..
Vi är så jäävla duktiga som väntar..
Till helgen ska vi ta oss till en stuga.. Från torsdag till söndag...
Då kommer vi med all säkerhet hem som ett par..
Vi är riiiktigt kära i varandra och inte EN dag går inte EN sekund går som vi inte vill vara med varandra..
Ord som han säger till mig.. Somliga fattar jag bara inte.. är det svenska? vet ju att han är delvis italienare.
Vad jag menar är att det är ord jag aldrig hört.. Så otroligt fina och underbara ord som får solen att lysa trots alla gråa moln...
Jag skiiter i vad alla säger om att jag hittat dig så snabbt.. vi är gryyma som väntar baby.. ingen vet kärleken VI har.. Och det är som du säger, för att vinna måste man chansa...
Jag tar min Chans... Jag tror du är den rätta.. förlåt baby.. Jag VET... Du är den jag ska dela mitt liv med...
Vi pratar ju redan namn på bebis HAHA illa men gryymt kul..
Jag är kär i daj baby.. tack för du finns för maj..
Din kicka..




Kommentarer
Postat av: Juhlian

Aww gumman, så fint skrivit av dig! Du och jag är verkligen bäst för varandra. Nej du ska inte bry dig om vad andra anser om det vi har, för det är vårt och ingen annans... rör dom så dör dom :) Finns för dig det vet du, finns nog endast för dig har ja kommit på hehe... mmm du i mina tankar, alltid <3

2008-06-16 @ 16:25:32

♥Skriv gärna en rad♥: