Så är det..



Upplysning:
Jag fick en komentar på min blogg att det jag skrev igår om juhlian skrivs ofta den senaste tiden..
Jag har skrivit det om två på 6 månader.. Niklas lämnade maj och tänker inte hålla fast till honom då. Putte min Putte träffade en flicka och blev lycklig med henne och det förtjänade han och jag är lika glad i honom nu som då.. Men han är min underbaravän nu mera.. Jag & Putte hade nog mer vänskaps känslor för varandra...
Sen det här med Juhlian... Till dig som skriver till maj tex + måånga andra.. Ni går imot maj jäämt.. Ni läser min blogg och går i mot mig för vad jag känner.. Men kan man rå för vad hjärtat säger och när det säger det?.. jag sa ju att jag skulle ta det lugnt av egen vilja... Anledningen till jag lätt känner för någon är för att jag har INGEN typ.. Och när någon kommer till mig och vill vara en del av mitt liv blir jag såå jäävla glad.. hjärtat klappar fortare av deras komplimanger... Men det är INTE bara det med Juhlian... han tar verkligen hand om maj.. Och om han nu är intresserad av mig och samma som maj.. Varför inte testa och chansa.. Tänk om jag går miste om den rätta?... Det tänker jag inte göra.. Jag förstår att ni reagerar negativt på mina handlingar eftersom det varit så mycket på sista tiden vilket INTE är likt mig... Men jag kan inte rå för vad jag känner... Min längtan är större nu än någonsin.. Förlåt om jag gör er besvikna MEN jag tänker satsa på Juhlian om han känns rätt... Han ställer upp när det gäller allt.. han räddar mig från döden... mitt hjärta skrattar ju igen.. kanske inte är kärleks känslan.. kan jag inte säga eftersom jag inte träffat honom.. men vi pratar vaarje dag och ska träffas när han kommer hem till helgen... Han är en gentleman till 10 000...
Jag tänker se om han är den för maj och är han det så kommer jagta för maj av livets gång..
Ha det bääst alla.... OCH om ni bara har dåliga saker att komma med angående mina känslor och hur jag råkar vara så var snälla och behåll det för er själv.. jag har haft en jääävligt dålig period i sex månader nu.. Jag mååste ha lycka.. jag letade INTE.. Plötsligt stod han där med armarna öppna..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: