Emma, Jag & Vovvarna..



Idag när jag vaknade sken solen.. otroligt härligt... Satt länge och funderade på vad jag skulle göra.. Kunde bara INTE stanna inne en sån här dag... Så Efter en stund tänkte jag.. Jag drar till skogen med vovvarna.. Både dem och jag behöver komma ut på en promenad..
Så kom jag på att det är ju alltid trevligt med sällskap... Så jag skickade ett sms till Emma och hörde vad hon gjorde.. Just för stunden så tittade hon film med en tjej kompis men var snart klar och då bar vår färd av... När jag hämtat henne tog vi oss till Jonas gård och hämtade älsklingarna.. Ellis & Ellen...

487262-14

Visst blev det ganska trångt... För Emma ;) Haha...
Hon fick ha Ellis mellan benen och Ellen i knäet... Hihi jag fick min egen stol..
När vi hämtat busungarna drog vi mot Torup skogen... Både var super pigga och super glada,,
Ellen hade riiiktigt svårt för att sitta stilla i Emmas knä.. Haha Kul att titta på...
När vi var framme fick hundarna spel... Kändes som vi hade tio hundar med när dem bara var två..
Dem ville vara över allt samtidigt,, LITE smått svårt =)...
När vi fångat in dem i koppel gick vi mot en 2 km runda.. Tyckte det var lagom eftersom det börjat staplas svarta moln på himmlen...
Många upp och ner för backar... Känns i hela kroppen.. SKÖNT... När vi kom fram till mål så satte vi oss ner ett litet tag så hundarna fick andas lite.. Dem flåsade som tusan och var riiktigt trötta..
Just när jag vred om nycklen började det regna.. TUR sa vi både i kör...
Efter bara ett par minuter låg både hundarna däckade i Emmas knä... Haha Härligt att se...
Mot Annexgården för att säga hej då till trötta vovvarna..
När vi lämnat av hundarna och fått lite beröm av jonas o lisa... Drog vi mot Trelle..
Jonas & Lisa tyckte hundarna var enormt rena och torra för omständigheterna som finns i skogen..
LERA...
När vi kom till Trelle släppte jag av Emma hemma...
Körde mig själv hem för att äta..
GOTT...Var otroligt hungrig..
När jag ätit slängde jag mig i en sköön dusch och gjorde mig i ordning..
Tog på mig mjukis och körde mot Emma och one Tree Hill..
När vi tittat tv ett tag och pillat lite bland bilder på datorn satte vi igång bowling och nintendo Wii...
Jag kickade ASS haha... Tog något rekord men van inte i bowling matchen.. Emma var ju sjuukt grym..
Jonas, Emmas kille kom hem lite senare och var med på en runda.. Då van han..
Jag losade två gånger haha.. BAD...

487262-14

Tog en bild i smyg haha.. E grym på d ;)..

Niklas kom med en såå otroligt bra ide.. Att stapla en massa små bilder här..
Hoppas d inte gör något att jag härmar dig älskling...
Så här kommer lite övriga bilder från skogen...


Soov gott alla... Kisses /Stiiiina...

Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Fin blogg älskling :) Ni verkade ha rätt kul där faktiskt och lite tur med regnet :D.. Jag vill ha dig här i mjukis också så vi kan mysa ju :) Älskar dig i mängder, Kyssar från din man

2008-03-17 @ 14:22:56

♥Skriv gärna en rad♥: