Hänt idag..!!..




Vaknade vid 10 redan ;) ... Trött men kunde inte sova... Klädde på mig gjorde mig i ordning och körde och hämtade Emma... Vi hade planerat sen dagen innan att vi skulle en vända till Ikea...
Såå tråkigt väder det bjöds på.. Blää... När vi kom till ikea högg vi tag i första närmsta kundvagn =).. Stod något om att man kanske inte fick ta kundvagnen med sig på rullbandet med det spelade inte oss så stor roll =)...
Vi gick hela rundan och fastnade för mycket.. Själv skulle jag inte ha något.. Höll henne bara sällskap.. jag hade varit där för bara någon dag sen med Louise... Ut genom kasserna och mot bilen via regn.. Blää blää blääää..
När vi väl fått in allt i stackars bilen så drog vi mot trelle och hem till henne och hennes kille Jonas... Jonas stod mest och stirrade när vi började packa upp allt vi lyckats få ner i påsarna =).. Tog typ aldrig slut...
Emma lyckades till och med bygga ihop sin lyckta hon köpt heelt fel.. haha.. Kul var d.. Så jonas fick ge sig på att bygga om.. Sen körde jag hemåt.. Pratade med älskade niklas.. Fick ju en påminnelse på mobilen om att vi skulle firat 6 månader idag.. Men eftersom vi inte gjort helt slut (uppehåll) så räcknar vi den ändå.. =)...

När vi pratat en stund började vi prata om min nya blogg som jag nu lägger ner en massa tid på =)...
Jag frågade om han ville ha om gjort i sin någon gång så var d bara o skrika.. tur han skonade mig med skriket för han ville faktiskt ha gjort den nu.. Så jag satt i typ 5 timmar med att göra om hans blogg.. Lyckos mig haha.. Jag blev nöjd med den eftersom det är så mycket Niklas stil.. Han blev oxå riiktigt nöjd.. fick ett par glädje rop i luren =).. Gå gärna in och ta en titt och läs hans inlägg.. www.hjaelte.blogg.se ...

Sen var det dax för mig att ut och festa idag o bowla.. GISSA om man längtat!?..
Jupp d hade man.. Men tror du dem hämtade mig.. NEJ som jag skrev i mitt förra inlägg...
Så kvällen gick ut på att skiva en massa blogg =)... och titta let´s dance med familjen vilket oxå var trevligt..
Nu sitter jag och funderar på om man ska sova kanske.. Klockan har gått över natt och jag skriver dagens handling en dag för sent.. haha hur illa får d bli....

SOV GOTT... För det ska JAG!!!...


487262-8
Natti Natti baby...
Me love ya!


Kommentarer
Postat av: Lis

Wtf! Hämtade de inte dig? Varför? Fan va taskigt. :( puss

2008-03-15 @ 11:39:40
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: Niklas Hjälte

Riktigt taskigt att dem inte hämtade dig älskling.. du hade ju verkligen sett fram emot det. .Ja som du fixade min blogg riktigt grant blev det! Så glad för det, tack för att du la ner tid på den! :) det gjorde mig verkligen jätte glad! :) Kul att du fått en ny vän också :!=) Im so happy, Gud vad jag saknar dig min flicka! Love you alote!!! /din man

2008-03-15 @ 17:52:17

♥Skriv gärna en rad♥: