Hemma igen!..




Då var man hemma igen.... Rätt trött men har ingen lust att sova!!,,,...Har nyss varit en vända i Lund med Louise.. Åkte till Nova och kollade läget!... Jag hittade en Bh och ett par trosor till.. Riiiktigt fint.. =)... Skönt med lite nya saker.. Vi kollade runder bland en massa smik och tror vi gick igenom varje flaska med schampo, balsam, bodylotion m.m.... Haha... Vi blev smått höga..

Knyckte en bild på Lis när hon tittar till nagelklipparn ;)...

487262-4

Innan vi började springa våra små ärenden var vi in om och tuggade mc donald´s... Illa men såå gott.. =)..
Så otroligt häärligt att prata av sig igen.. man kan ju dela allt med Lis... INGET hon inte skulle klara av att höra och där är INGET som jag inte skulle klara av att säga ;) ...
Efter Ca 1 ½ timme vände vi tillbaka mot Hurva där Lis bor,.. Mitt i skåne så gott som ...
Vi pratade vidare och tittade på något mysigt program där en kille samlade fingrar från kvinnor.. GOTT.. Jag började bli trött och färden hem är ca 40 min... Så kan han inte se klart hela programet,,, Bäst var väl d .. Vem vet han kanske började samla ihop andra delar med.. ;) ....

Tack min underbara tös för en trevlig kväll.. Kommer igen när dem ska hugga och klyva.. ;)..
Älskar dig.... Kisses... // Stiiiina...


Kommentarer
Postat av: Lis

Din buse, snodde en bil på mig. Haha. Märkte nadda, tur de. :) Hade verkligen jätte kul igår. Mycke snack. Me love. :) ja jag hoppas de ska klyva snart igen...

Du ska nog va glad att du inte säg klart programet. Den sjuke fan åt ju kvinnorna. :-o Men bara underdelen, o styckade dem levande. Urk. Frös in dem
ett tag o dumpade den sen. Så nu vet du... :) puss

2008-03-14 @ 07:06:21
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: Hilajna

Ja, saker och ting är rätt tuffa nu. =/ Hur går det för dig? Kraaam !

2008-03-14 @ 08:53:57
URL: http://helenaskog.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: