Min nya blogg är klar =)




Då var min nya blogg Klaar... Väldigt skönt... Var så trött på den förra att jag skulle kunna spy =) ,,,.. Menar jag hade inte gjort något själv.. Man väljer en tråkig mall och sen skriver man sin Blogg där...
Så nu var det dags för lite ändringar!.... Hoppas ni kan trivas i den nya miljön ;) ... Och hoppas ni har hamnat här med och inte slutat läsa min blogg för den har så kallat flyttat =)... Ny adress och ny miljö =)..

Sköt om er... KRAM // Stiiiina =) ..... Ps!.. Vore super kul om ni skrev en komentar om vad ni tycker om den nya =).. Eller för er som är helt nya på min blogg, vad ni tycker om den =)...



Kommentarer
Postat av: Lis

Den e verkligen jätte fin. You did it!!! Mycket mer liv än förra, alltid mycket roligare med en egen persoligare. =) Goddie goddie tjejen... Ses i morron. Puss på daj.

2008-03-12 @ 21:20:54
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: