Skog & Snö..!!..




Idag när jag vaknade sken solen på mig.. Just som den gjorde igår..
Och just som igår började jag fundera på vad jag skulle göra.. Giss vad!! jag kom på samma sak som igår.. Skogen med vovvarna.. Så när jag kom ner till familjen och åt ny bakad skåns så berättade jag om mina planer... Min bror och hans flickvän ville gärna med så efter en timme ca bar det av mot skogen.. Men idag valde jag att ta en annan skog så blev en som jag och min bror är så gott som uppväxta i... Gabrielljung skogen heter den.. (Tror d stavas så)..  När vi kom halvvägs började det snöa som FAN...
Men vi hade bestämt oss för att dra ditt... Vi körde in om vår pappas gård och visade Alexandra hur han bodde.. Tog någon bild från baksidan av den...



När vi vandrat runder lite så satte vi oss på nytt i bilen och mot skogen...
När vi väl var framme så snöade det något otroligt mycket..
Men vi klev av och mot en runda runt hela skogen.. Är rätt lagom runda men lerig som faan =)..
Vågade inte släppa Ellen den lilla hunden för hon springer gärna iväg och undersöker saker på egen väg.. Men Ellis fick springa lös hela tiden.. Ja ellis sprang i väg huundra gånger men kommer alltid tillbaka efter ett par minuter!..
Efter ungefär en timme var vi tillbaka vid bilen.. Hundarna var såå otroligt leriga.
Ellis fick sitta mellan Alexandras ben och Ellen fick sitta i knäet.. =)... Ellen är så lätt frusen av sig så hon fick sitta inlindad i ett täcke...

487262-32

Mysiiiigt =)...
Skönt att komma in i bilen och få lite värme...
Var riiktigt kalla vindar ute.. Men skogen skyddade oss lite....
Hundarna var trötta och mycket våta...
Vi han knappt släppa av dem på gården fören dem sov.. Alexandra fick bära in Ellen.. =)
Mamma stod med god soppa som skulle värma upp oss när vi kom hem.. GOTT..
Jag ville hoppa in i duschen direkt när jag kom hem men alla slog om att få duscha så jag antar att jag får gå upp tidigt i morgon i stället och ta en skön dusch...
Ikväll har jag bara suttit och tittat tv riiktigt skönt... Det har snöat så otroligt mycket ute., ser inte ens vägarna mer..
Ska hoppa i säng nu och titta tv.. Helt slut i kroppen... Men det är skönt det med..
Sov gott alla..
Ps övriga bilder från skogen finns nedan,,
Natti natti... //Stiiina..






Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Hehe ni verkade ha jätte kul iaf hjärtat :D.. Stor din pappas gård är :) Sköna bilder från skogen iaf :D.. Hundarna hade säkert jätte kul, lite frusen dug såg ut på bilden på dig själv :P.. Hade gärna varmt dig lite ;).. Massa kyssar till min fina älskling

2008-03-18 @ 12:59:42

♥Skriv gärna en rad♥: