Snart...



.... Bär det av mot Lis... Martin & Andreas ska hugga ved och trams någonstans så jag frågade Martin om han ville vara snäll och släppa av mig hos Louise så jag kunde umgås med min fjälla... Det gjorde han snällt nog gärna.. Känns så otroligt skönt att man har börjat umgås med Louise lite mer på sista tiden.. Visst suger avståndet fortfarande men men det får man kämpa sig förbi...  Får se vad vi hittar på Ikväll.. Blir kankse Nova i Lund eller hyra en film... Får se när jag kommer ditt... Sitter i Svedala redan och väntar på att Martin ska komma... Vill ju ta mig ditt själv och tidigare men men.... Jag väntar gärna om jag får vara med min tös.. Ses snart gumms.. Puss...

All love to you... // StiiiiNa....



Kommentarer
Postat av: Lis

du kommer när som...hihi. puss

2008-03-13 @ 17:20:46
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: