Wee Rock..!!..




Snart dax att dra till Hyllinge igen...
Klarar inte av att bara sitta här hemma o glo..
Idag skulle man ut och bowla o festa egentligen.. Tror du dem brydde sig om att ta med mig.. Haha NEJ!!..
Här sitter jag.. Hemma o glor.. Pratat lite med Lina från Åstorp.. Hon har inget val..
När jag kommer till Hyllinge ska hon ta sig ditt på lättaste och snabbaste sätt.. =)... You go girl =)..
Vi har ju en del skit o prata om man säger så!?... Får ta oss hem till dig med sen en dag och promenera vovvarna och mig.. Så jag kan hålla mig borta från mattan.. ;) you know what i meen...
Åker väl på Torsdag eller Fredag.. See you then...+ Niklas my love.. SOOM vi brååkat.. NU är det Nog ;)Love you boy...

LiiiNna & StiiiNna Rock´s... Kisses and love...

487262-7487262-6





Till Mig själv.. Happy day.... Men jag deppar inte ihop.. Livet är vad man gör d till.. Så är d...
No pain no game... so long cowboy...










Kommentarer
Postat av: Niklas Hjälte

Hej min älskling .Ja snart träffas vi igen så underbart skönt! ja slut bråkat nu! hehe :) Im still inlove with you!, and i always will be that! :) .. Kul att du ska träffa Lina hehe ! ;).. Snart kan du och jag mysa igen!! Happy days! Massa kärlek till dig min kvinna :)JAG ÄLSKAR DIG! :)

2008-03-15 @ 17:59:59

♥Skriv gärna en rad♥: