Dax att sova..




487262-375

Nu är det dags för maj att sova..
Såååå grymt jävla trött haha.. Varit tufft på jobb faktiskt..
Meeen jag fixade det.. wii..
Imorgon blir det väll o städa rummet om jag skaffar ork till det Haha..
Bör nog göra det för det ser ut som någon slängt in en bomb här..
Sen på kvällen blir det kanske att dra till Törringe o skaka rumpa.. =)
Åka ditt med cindy och kanske marcus dyker upp med.. =)
Han ville hjälpa mig med en biljett men jag vet inte om jag kan ta imot..
Känns dumt.. Vill ju betala för maj själv..
jag lär ju skriva mer om mogondagen i morgon..

Måste bara tillägga att idag om exakt 7 veckor ska jag o Putte mötas upp i Göteborg och dra till Metaltown..
Ska bli såå jäävla fett kuuul..
Aldig tidigare varit på något sånt.. så riiktig upplevelse,,
sen har jag inte direkt bott på ett 4 stjärningt hotell med hästens säng i heller.
Blir två ½ dag o två nätter där...
Hoppas på kul.. haha..
Meen det blir det nog ska ni se..


Putte..

Haaaa det niice alla.... jag ska försöka..
OCH jag ska lääättt sova gott nu..
Förtjänar jag LÄTT Haha..
Over and out..
//StiiNa..
<3





Kommentarer
Postat av: huba

jo de e klart..man e ju svag när man e gammal men de va riktigt snällt utav dom iallafall.
ja men problemet med folk e att dom måååååste bry sig om andra, dom kan lixom inte bara skita i det. Dom måste komentera, dom måste tro sig veta allt även om dom inte vet ett skit så dom drar egna slutsatser om Allt.
Haha jag kommer ihåg en grej, för ca 2 år sedan va jag tillsammans med en kille, och en dag gick jag på stan med en annan kille, då såg en ovän till mig gå med den här killkompisen och helt plöstligt hade jag TVÅ pojkvänner dagen efter haha för mycket ju...så folk e för mycket nu för tiden. Dom har inget liv, deras liv går ut på att snoka i andras liv och sen skapa egna historer och sedan trycka ner den personen. Folk kan va riktigt jävliga. Och man blir ju ledsen, de e klart, personerna e ju ute efter att göra andra ledsna..helt jävla sjukt. Men vissa e sånna. No brains typ. De är sånna som inte kan glädjas åt andra oxå..sånna som e helt tröga.
Ja men kan man hjälpa så är de klart..läste runder lite å har sett att du skrivit om de som skriver anonyma komentarer och tänkte då här kanske ja kan hjälpa till elelr nått =) med tanke på att jag vet själv hur det är. Men om du tycker det känns rätt med Putte så tycker jag att de inte finns nån anledning till att vänta, vem vet, ni ska ju bo på ett lyxigt hotell snart ;) bara de känns rätt. Känner du att du tycker om honom så e han inte som en tröst. Jag gick från ett förhållande på 3 år, till ett annat förhållande redan efter 1 månad kanske...visst, de e kanske lite kasst, men de kändes rätt för mig och de höll nästan i ett år. Så vänta inte, och skit i alla andra, dom e väll bara svartsjuka för putte ser bra ut.
Hoppas allt löser sig å att den/dom som skriver skaffar sig ett liv. Tycker att de e så patetisk att vara anonym å skriva massa taskiga saker. kram

2008-05-09 @ 23:57:22
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Putte

Buhuhu...kollar på sängen, den är sååå tom...vill att du ska ligga där juh =( Vill ha din rumpa som huvudkudde,grrr =)

2008-05-10 @ 01:55:26
Postat av: Lis

tack gumms. Älskar daj me!!! De e surt när man hittar sådanna foton...grr!!! haha. Puss på daj...
Du ska inte ut till beddinge idag? Marknad! Puss igen.

2008-05-10 @ 08:15:28
URL: http://lisnilsson.blogg.se
Postat av: Lis

Va synd vi inte träffades. :( du va där me martin va? Min bror hade nämligen sett martin o en tjej. :) puss

2008-05-10 @ 22:56:27
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: