dax för sängen




måste sova nu...
Vet jag inte borde men sitter och stör mig som faaan på att folk lägger sig i saker dem varken har med att göra eller vet ett skit om... skiit ner er säger jag bara o låt mig leva mitt liv...


Jag gör såå gott jag kan..
Jag står på två egna ben,
Jag vill ingen illa..
Jag önska alla förstod..
Jag vill sprida glädje inte sorg
Jag vill inte folk dömmer mig för att jag försöker leva mitt liv..
JAG... Lilla JAG gör som sakt så gott jag kan...
Vill att alla där ute ska må bra... Vad som än händer..
Jag har faktiskt ett hjärta av guld... Vill inte bli dömd av dem som inte känner mig..
JAAAG gör så goott jag kaan.. =(....

Man lever bara en gång.... Låt mig för lee den gången... Skratta den gången,,, LEVA den gången...

Over and out,, se youu in hell..



Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Tänk på att det är du som ska må bra, i första hand. Gör som du själv vill. Du har dem som står bakom dig!

2008-05-04 @ 09:11:39
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: huba

hoppas de går bra med putte =) lycka till.
och ha de så skoj i gbg ? de va väll där.. ? sjukt mysigt hotellrum ialf =)

2008-05-04 @ 22:42:39
URL: http://huba.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: