Heemmma från jobb..!..



Nicee... då var man hemma från jobb igen.. alltid lika skönt...
Har fått en jävla massa problem med min käke bara =(...  Ska till docktorn på fredag.. blir väl rönken och sånt shiit då... Har haft problem med att käken hoppar ur led i alla år men inte förens nu har det börjat göra riiktigt ont.. Jobbigt.... Hoppas inte på operation men det gör mamma... Fast hon vill bara väl.. =)

jag har börjat köra egen maskin på jobb nu... Hoppas på fast anställning snart så man kan komma upp i lön och flytta hemifrån.. fast jag får17 400 ut varje månad... heelt OK.. Men blir jag fast får jag typ 1000 till i månaden,, aldrig fel...

Nu sitter jag bara o funderar på vad jag ska göra... Måste väl orka lägga ut lite bilder på bilddagboken med =)..
Kanske.. ;)

Ställde mig på vågen idag... Suuur och ledsen jag blev när jag såg att jag gått upp 1 kg.. =(... mamma trodde jag svälde pågrund av solen HAHA knääpp.. ;)
Nu väger jag 54,9 snart 55 ju =(...
Från förra sommarens 49 kg till nu sommarens 55 kg.. Illa.. Måste träna... komma iform lite... magen börjar hänga o låren lika så.. o rumpan blir större.. Blää... Gillar inte o se mig så här... känns bara som man e heelt törtt efter jobb... Tungt arbete juu (Skryter).... vi är bara 4 tjejer på hela Rukki av 200 anställda..

nää nu blir det bilddagboken.... haa d bääst... //StiiiNaaa...<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: