Jag vet det NU,,,



image380

Jag är redo... Jag veeet det nu.... Jag vet det till 1000 000 %...
jag vill ha EN kille.... Den kille vill jag leva HELA mitt liv med.. Jag kände så med mitt ex med, och jag trodde det om han med.. Men han lämnade mig... Men med honom fanns det ändå dagar man tvekade för man var arg...
MEN jag känner nu att jag vill ha EN kille.... Han jag vill dela mitt liv med... Jag har en sån stoooor längtan efter bebis och en framtid med en kille.. En som finns där hemma när man kommer hem... kanske sitter med vår dotter/Son i sitt knä och vinkar mot mamma (Mig) när man kommer hem från en dag på jobb/stan m.m .. En som finns där troget igenom ALLT.. bråk,gräl eller om något utanför hänt,, någon som man VET är där hemma som man ALLTID kan gå till... jag är redo NU.. jag vill ha en familj... Jag vill ha fast jobb och en kille i ett par år och sen påökning.. vore såå underbart... sen sittt eget och sin killes ansikte i en liten.. två kärlek blir en.. Awww viiill NU....  Skaffa en vovve o katt, bil och villa.... Jag vill göra en maaassa små saker med min kille.. ut och resa och testa saker man inte vågat drömma om... Upptäcka drömmar... Jag vill ha någon att hålla i hand HELA vägen hem. Blir tokig av att vara själv... Jag tar INTE första bästa.. tvääärt om. jag vill att min dotter/son får en fiin pappa och jag en fin man som tar hand om oss igenom allt och en som vi kan ta hand om tillbaka.. Få ge kärlek varje dag.. MEN det måste vara en kille som vill detsamma.. Jag har ett namn jag hör när jag tänker på allt detta.. men jag har nästan nyss blivit lämnad och vill ta allt jääävligt lugnt med tanke på att det finns känslor kvar för den senaste och för att det för bara 6 månadersen tog slut men den ena och den andra valde bort mig för två veckor sen.. (Putte vi har pratat om det.. dömer daj inte.. all lycka till daj.. det veet du... du kommer alltid vara min vän.. =)..) .. tankar m.m .. Jag menar inte att jag är kär än men jag är ju inte hjärtolös.. sjäälvklart dyker saker upp..

Neeej nu ska jag gå och fånga min framtid... =)...
...
Pss...!.. Freedag idag.... Me loovee it.... Slitit som ett as på jobb hela veckan...
Ps... ny lunar... Let_Me_break_free



Kommentarer
Postat av: Lis

Man ska inte leta efter kärleken... För då kommer den inte.
Kommer när du minst anar. :) jag hoppas innerligt att din stora kärlek ska dyka upp. O de tror jag oxå han kommer göra. Finns en för alla. Eller hur?
Pussar

2008-05-30 @ 21:14:03
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: