Life is somthing that goes on and one.



What ever you doo.... Do NOT loos controll...
What ever thay say,,, Do NOT run away..
What ever you feel,, do NOT stand still..
What ever thay start, don´t break apart,
What ever you do,, Belive in some one like YOU...

//StiiiNa som är på väg upp igen...

Life is somthing that can make you break apart,, All you got is your own heart..
Keep on stroong, Sing your own song... <3...



Just nu sitter jag i svedala.. =) Svittedala.. Haha... Jobbat fram till tio i tre som vanligt... Trött men ändå inte Haha..

Fick detta av Putte på msn..

Putte säger:

6 veckor och 1 dag, 1 månad och 14 dagar, 43 dagar...
Han hade räknat ut hur lång tid det är tills vi ska ses och möta Götet.. Såå Nice...

Nu ska jag kolla vidare på lyxfällan... Ha det FETT bra.. ;)

Ps.. Lina.. Om du läser detta..... Vad som än händer & Hänt.. Kommer jag ALLTID älska dig av mitt hjärta..,. Är dock jääävligt besviken för sakerna du kallar mig... Jag har alldrig menat något illa.. Och jag menade knappast att gå över gränsen med Johan.. jag är såån.. jag skoojar i massor.. Trodde du visste vart jag stod.. jag ber om ursäkt för MIN del om du nu tycker att det var så illa att du var tvungen att lacka som du gjorde.. VET oxå att vi inte funkar som vänner.. Du dömmer mig för snabbt och för hårt.. jag har mått kasst förut.. du var en del av min räddning... men du svek min sida... Sidan som jag gav dig.. Hade alllldrig tänkt bråka med dig.. aldrig någonsin.. Önska du pratade med mig innan du började skriva elaka saker till mig... men jag är kanske mytoman o då antar jag att när jag skriver jag älskar daj är jag FALSK... sköt om daj... Tänker på daj.. //Din förra detta stina..</3




Kommentarer
Postat av: Lis

Usch, va tråkigt de me lina. Trodde ni var bra vänner. Men du förlorar inte på de, de e hon. En så underbar vän som du e så e det hon som gått miste om något. :) jag vet att jag gör de ofta. Ända sedan jag flyttade ifrån dig har jag vetat att jag "förlorat" dig, o en del av den där braiga kontakten som vi hade. Men min vän kommer du alltid o va. :) love you. puss

2008-05-15 @ 22:18:20
URL: http://Http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: