LIIIIS..<3



487262-381

Loouise Nilssoon... Min "Liiis"..
Var tar all tid vägen...
Saknar dig såå ootroligt mycket..
Alla våra knäppa stunder  & våra raggar runder..
Förut var vi Varje dag, och gjorde allt ihop..
Nu bor du massor av mil bort.. (För många dock)..
jag träffar dig så gott som aldrig och det gör verkligen riiktigt ONT...
 Varje gång vi träffas så har vi masssor att prata om...
Braa.. Vissst.. men förut så delade vi samtalsämne,
Nu berättar vi saker vi varit med om..
Känns heeelt skumt trotts det gått en del år utan dig här..
I början när du flyttade hade jag super svårt att anpassa mig..
Hände ofta att man gick mot din lägenhet, inte fören man kanske såg fel namn på dörren eller kom på sig själv på vägen att du inte bodde kvar som man lärde sig.. Att du var borta. =(
Låter nästan som du gått o dött..
Meen nää... Min bästa vän flyttade..
Jag älskar dig..
Och jag skriver detta med gråten i halsen..
vart tog vi vägen?..
VI..
Vi som hade allt, delade allt och gjorde allt..
Du har gett mig den bästa och roligaste tiden i mitt liv UTAN tvekan..
Vi har känt varandra sen 3 års ålder.. Komiskt det hela..
Vi umgicks som små.. till och från tydligen =)
När vi sen började umgås för ca 4-5 år sen nu och kom hem till henne så började hennes mamma prata om min mamma... Det visade sig då att jag och Louise hittat tillbaka och att vi lekt som små...
gummaaan.. Låt oss hitta tillbaka en dag..
Låt oss bli som förr...
Låt oss bli Stina & Lis som vi varit i massor me år..
Jäävulsfärdar med bilen, Kör på cykelbanor, Spelar underbar musik med rutorna nere, och ALLT skit vi hittat på.. ska jag skriva allt här så kommer det ta tid innan jag e klar...
Miss you like crazy.. It´s breaking my heart to have you sooo faraway..
Älskar dig, Älskar dig, Älskar dig.
//StiiiiiNaaa..
<3
487262-382




Kommentarer
Postat av: Lis

Naww...du e för go gumms. =) Saknar daj...

2008-05-26 @ 17:02:23
URL: http://lisnilsson.blogg.se

♥Skriv gärna en rad♥: