Mot jobb..!!..



Måndag och dax för jobb igen...
Gick upp för 40 min sen och är klar för att bli hämtad av tommy hemsk.. =)..
För lite mer än en vecka sen klämde sig en kille sin arm illa i min maskin.. Känns lite obehagligt att gå tillbaka men jag fixar det...
Gaaanksa trött nu.. Haha.. satt uppe till 00:15 och pratade med Putte... Känns skönt för man kan verkligen prata om allt med honom... Meeen klockan går snabbt och man kommer sent i säng...
När klockan var 00:30 försökte jag sova... gick inte.. Efter flera timmar av försök till sömn gick jag upp för att stänga fönstret och rulla ner.. tänkte att det kanske störde mig oxå.. När jag kommer upp är det ljust ute och bakom mig börjar min mobil ringa sin ljuvliga signal... Gooooddddmmmooorrggggooonnnn...!!..
Shiiit... Jag har inte sovit en blund i natt.. haha... Ska bli kul o se vid vilken tid man somnar på jobb Haha.. Lär micki (Chefen) bli glad... Det värsta är att min styvpappa är oxå chef på samma avdelning.. Ghhaaa..

Jaja... Haha soom sakt.. Jag fixar detta...
Putte om du läser det innan du ska i väg och snickra.. eller vad du skulle göra på det där stället =)..
Du mååste ringa i massor och skicka en miljon sms... Annars blir det blunder för mig..
Neeej nu måste jag dra... blir hämtad om fem min... Hihi..

Haa det bääst alllaaa..... im gonnnnna tryyy... ;).....// StttttttiiiiiiiiiNNNNaaaaaaa... <3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: