så är det..!..




Jag kanske inte duger i allas ögon,
Jag kanske inte är det bästa som finns...
Jag kanske gjort många dumma saker,,
saker som jag inte ens minns...
Jag kanske ljugit i massor förr,,
men det var innan jag hittade sanningens dörr..
Jag vet inte vem du är som skriver och får mig att framstå som en skit,
Men saken är den att det är nog sanning till en viss bit.
MEN inte längre nej inte nu..
jag har gjort mycket dumt men jag trycker inte ner människor som DU.!
Du känner inte mig alls,
Mitt liv har inte direkt varit en vals..
Jag har gråtit i mängder för saker och ting,
När jag behövde någon slogs det inte ens en pling.
Jag vet inte direkt vad jag ska skriva så du förstår,
det märks ju att du är en av dem som hatat mig i alla år.
Eftersom du dömer mig än,,
Har du ens försökt vara min vän?
Har du tagit dig tid att lära känna mig.?
eller att såra mig är kanske något som roar dig?
jag är trött på att folk jämt dömmer mig för den jag råkar vara,
och sen när jag ber om ditt namn är du för feg för att svara.
vad vinner du på att skriva saker som trycker ner?
och när jag ber dig sluta så gör du det bara mer?..
Skriver att allt jag gör är att ljuga?
Hade du skrivit att jag gjorde det för skulle det duga..
Men NU?.. nää inte på många år..
Jag har mognat efter många hårda slag och öppna sår.
så snälla sluta bara o skriv...
det är tack vare såna som dig jag önska bort mitt liv.
Vore det inte för vissa som jag kvar har,
skulle jag inte längre stå här till svar..
Du är säkert ingen ängel du i heller,
sääker jäävligt ensam så det smäller..
Men det hjälper inte att du trackar på mig,
Det räddar inte sånna som daj..
Låt bara bli och gör mig ledsen när jag äntligen är glad..
detta skulle fan inte bli en dikt, tänkte bara skriva en rad..
trött på att bli ner tryckt i all skit,
är jag verkligen så kass? Är jag verkligen en nit?
Nu ska jag äta och vara mig själv. Inte direkt någon superstar,
när jag kommer tillbaka hit hittar jag väl en komentar
hur jävla falsk jag är,,
När jag bara bryr mig om alla er där..
Sköt om er alla även DU...
som sakt.. jag drar nu...
//StiiiNa..





Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Adda mig på msn, så ska jag kolla ip.nummret. :)

2008-05-09 @ 10:00:11
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Lina !

Vem menar du :O

2008-05-09 @ 14:24:11

♥Skriv gärna en rad♥: