Trött på maj själv..



Ibland blir jag bara såå jävla trött på maj själv...
Vad håller jag på med!?...
Jag har världens underbaraste kille på G...
Visst tyckte jag det var kul och se Niklas igen som jag sa... Det står jag för...
Men glädjen var väldigt kort om man säger så...
Känner maj såå jävla dum.. Finner inga ord..
Hmm.. Vill skriva så folk ska förstår, samtidigt som jag inte vill nämna något dumt..
Sitter bara och funderar nu... Varför skulle jag lägga ner tid på en svikare som inte håller löften när jag har en kille i mitt liv som håller allt han säger och bryr sig om maj..
När jag hämtat mina saker i Niklas lägenhet lär vi säga upp all kontakt...
För det är det bäästa... För allt o alla...
Jag är trött på att vara sårad och må skiiit... Putte och Lina hjälper mig verkligen upp från fall jag mött..
Jag måååste ta mig till dem människor som bryr sig och gå vidare från dem som sviker och sårar...
Man väljer ju själv här i livet.. Och jag kommer göra ALLT och lite till för ALDRIG förlora Putte..
Putte.. Hoppas du känner att du kan lita på maj... Vet att jag borde sakt till dig att jag träffat Niklas i förr går.. Innan jag skrev det här,,,... Men jag döljer inget för daj... Längre..
Men just som du känner dig rädd efter 4 år som singel känner jag mig rädd efter ett liv fullt av svek och tårar.. Inte riktigt förstått att du vill träffa mig och att du är kär i mig... Och att jag äntligen träffat någon som alltid står för det den säger... Förlåt om jag gjort något som fått dig att känna osäkerhet... Du vet vad vi pratar i tele om... Allt om oss... Vi fixar detta fast vi har 57 mil i mellan oss...
Vi får se framåt.. =) Och glöma allt gammalt... Vi får finnas där förvarandra när något gammalt dyker upp... Något som tynger oss m.m... Du och bara DU vet vad jag pratar om just nu...
Ta min hand, vi sticker kniven i livet och vandrar vår väg... Ps lina lär hänga me ;)

Liina. Älskar daaj min tös... Tack för du finns där för maaj... Veerkligen.. Im nothing without you <3

Louise Nilsson..- Tjejen som varit där från dag 1... Vi ses inte ofta. Vi pratar inte ofta.. men våra hjärtan är ett med varandra...ÄLSKAR daaaaaaj såå gud in i helvetes mycket... <3

Putte... Tack för du står ut och är den omtänksamma människa som du är... Jag gör allt du ber mig om och lite till.. Alltid vid din sida... Nothing can take that away from you.. Kisses... Tycker om daaj..!..

//.. Jaaag är kanske inte så smart alla gånger.. Jaaag gör kanske mycket fel här i livet.. men Jaaaag är Jaaag och gör så gott jag kan... Till alla som står vid min sida... TACK... Jaaaag behöver EEERR... //StiiiNnaa..<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte må riktigt bra alltså. För en månad sen var du störtkär i Hjälte. Och du ville inget hellre än att dela ditt liv med honom. Idag är du "kär" i en ny person, 57 mil ifrån. Fint du. Ska jag vara ärlig så köper inte jag det där med att du hade ett liv fullt med tårar och svek tillsammans med Hjälte. För man kan inte hitta en mer godhjärtat människa än Niklas Hjälte. Så lägg ner för fan och tänk efter lite istället. Det är du som sårat Hjälte och inte han dig.

2008-05-03 @ 12:53:21

♥Skriv gärna en rad♥: