Fredag ... wii..



sååå fucking nice med fredag..
Gissa om man längtat... Ska sova så satans gott och länge..
Imorgon blir det att dra till skogen.. Alltså jag älskar verkligen skogen... Får vänta in kära klange som ska vakna. han passar sina föräldrars hus och vovvar så vi ska ta vovvarna på en skogs tur. Mysigt.. Sen får vi se vad som händer där efter... Blir kanske film eller något.. Idag har jag dock bara tagit det såå otroligt lugnt.. AS skönt...
Se om det blir stallet antingen i morgon kväll eller söndag... Pollarna ska få kärlek o mat.
Dem har ju skaffat valp me.. så otroligt sööt e hon.. Man kan ju knappt låta bli henne haha..
Uscha nää.. om man ska vara lite social till sin familj innan man däckar... Väntar på peters samtal med. Han skulle iväg med sin bror ett tag.. jaja... Fredag och det e sjuukt nice så jag bryr mig faktiskt mest om mig själv nu :P ...  Ser ut som klange redan sover.. helt mörk... Natti alla.. skriver o lägger in lite bilder imorgon :P



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: