Helgen =)



Då var helgen gången.. Blä..
i Fredags kom man hem trött o sliten från jobb.. Fyy satan haha...
På lördagen vaknade man junt 12:30 såå jävlans skönt haha.. Väntade in klange skulle vakna.
När klange vaknat skulle han göra en del ärenden.. Efter det kom han och hämta mig i sin fina bil =)..
Vi körde då direkt till Alstad och hämtade vovvarna.. =).. Blev Ellise och Ellen för Martin tyckte sina hundar var såå jobbiga.. =) Sen körde vi mot Torup. Martin hade gjort illa benet så jag ville inte köra för hårt med honom.. ÄVEN om han sa att han inte hade ont... =)...  sen körde vi hem igen... Vi gick lite mer än en halv mil.. Dög bra för mig.. gårr 5 mil denna veckan =).. Klange tyckte jag skulle hänga med ut på kvällen sen o äta på A9.. men jag orkade verkligen inte... kanske drar upp o kollar en film nu snart annars så tar vi det i veckan typ.. Nära o bra ju =)
Idag har jag o syrran varit i stallet me Johan... Min syrra ville ju oxå träffa älsklingarna =)..
Nu ska jag bara installera photoshop på datorn sen får vi se om jag drar o glor film eller väntar till tisdag.. Mamma fyller ju år i morgon så då blir d hemma kväll =)..




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: