Oj, länge sen man skrev..



.. Haha,, Vart ska man börja?... Jag har fyllt år.. I lördags.. Man blev ju 23 svåra år haha..
På fredag har man varit singel i 5 månader, MEEN.. En ny kanske spökar i mina tankar.. Vill inte säga något för tidigat.. För jag har hela tiden sakt att jag inte vill ha någon ny och att kärlek suger vilket den verkligen gör.. MEN det är ju för jag bara träffat fel och rusat in i det.. Hoppas det blir bättre denna gången om det blir något =).

Nu sitter jag bara på mitt rum.. Väntar på att *BiiP* ska höra av sig, Blir bio i veckan med tror jag, pratade vi om dock, han ska bara umgås med sina små syskon medans dem har lov, så göölligt.. =).. jag väntar.. har ju väntat i snart 1 månad nu så.. =).

Jaahaapp.. blir ner o äta snart, sen duscha sen sova..

Se när jag skriver nästa gång.. Blir kanske efter en bio med bättre och klokare tankar.. Pössa på er..

I morgon blir det skogen med straaand, harn erbjöd sig faktiskt följa me.. så snäälllt =)... hämta vovvisarna o iväg. :P

bye bye all..
Kisses the one and only Stina <3


Kanske någon, kanske bio.. vem vet... kanske framtid... säger inget för tidigt.. Men i mina tankar springer du.
Innan jag själv vet... så heter han (Hemlig).. haha... 1 månad har gått.. vi får se, like you.
<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: