Stinas helg...=)



I fredags efter jobb åkte jag hem... Drog ner till stan o fixade lite saker.. Idag skulle ju Peter o pierre komma till Trelle håla för att festa =)...  När dem kom blev det lycktorna direkt =)
Pierre blev så jääävla as nitad haha... När vi skulle hem gick vi in om shell för att äta en eller två korvar =)... Pierre lyckades både krypa efter en tändare utan skor och äta korv från marken innan vi var hemma hos mig igen Haha.. Nu skulle jag o Peter försöka få in honom på min brors rum.. haha.. gick bra men efter lite slit.. Haha..
Dagen efter skulle min syrra ha kallas så pojkarna skulle försöka ta sig hem.. Men lyckades dåligt.. Så jag fick fråga en kill polare.. Slutade med att jag oxå åkte med Haha.. skulle festas... Jag blev ganska trött o fick ont i huvudet på kvällen så jag tog det mest lugnt trots att det var ett JÄVLA liv o spring i lägenheten.. På natten blev det trångt.. Jag.Peter,Micke och Pierre delade säng Haha... shiises... Blev lite vilt när micke tog av sig alla kläder och slängde sig helt naken över mig o peter o började jucka.. fyy satan haha... Pierre blev as rädd och kröp ihop som ett foster.. haha..
Dagen efter åt vi lite på en resturange, låg alla fyra i sängen o kollade lite klipp på youtube.. kul som fan =).. Sen hämtade Johan mig och vi åkte hem till Trelle... Skulle bara byta om sen drog vi till

-Stallet..
Skulle åka och klappa lite på Johans häst.. Så underbart fin...
Stor som SAATAN haha.. =)... var jätte mysigt att vara i stallet o gå o klappa lite på hästarna o /katter/vorvve..
Sen körde vi hem efter en timme.. In om anderslöv o handla gott gott... UNDERBART fin solnedgång =)..
Nu blir det sängen.. Natti




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: