Jag älskar dig.. Förlåt..




Jag vill sluta älska dig, sluta tänka på dig, sluta tjata på dig om mina känslor för dig, vill kasta bort allt och inte vända om.. MEN... jag älskar dig...

Jag vill göra det jag inte kunde göra förut.... Vill göra dig glad... Se dig le är värt allt i världen, höra dig skratta ja det finns inget bättre. Älskar att höra glädjen i din röst, se dina ögon gnistra.. Jag såg det, Jag förstörde det. Jag vet att man är två i allt som händer.. Det säger alla... men jag vet ju vilken del jag ställde till..
VARJE dag.. VAARJE dag hoppas jag att det ska ringa på min dörr och att du ska stå där. Gå ner på knä och ta tillbaka mig för resten av ditt liv.. För jag vill bara ha dig.. FUCK alla andra killar...
Har aldrig haft så här ont förut.. sån här smärta av att förlora någon jag älskar... Juhlian.. Du var verkligen allt..

Uscha.. Han är så trött på mitt ältande om mina känslor... Jag visa ju dem så JÄVLA bra när vi var tillsammans.. När jag hade CHANSEN...

Sanningen är den att jag vet inte vem jag är.. PATETISKT... jag.. den riktiga stina satt där på insidan av mitt fejkade jag,,, Slog och skrek, spraka och grät.. Försökte verkligen ta mig ut ur den Stina som jag var då.. Ville hoppa ut och krama honom och säga,, - jag är här nu.... Ingen mer smärta... jag älskar dig... Men trots den Stina jag var.. Trots allt det onda så skaffade jag mig den enorma styrka till att säga att jag älskar honom... För mitt hjärta fanns där inom mig hela tiden.. Jag vill vara hans vän för honoms skull OCH för min.. Men jag vill vara hans vän för att inte förlora hans närhet.. jag älskar ju honom något jävulskt..

han som alla andra säger att det blir bra.. ta en dag i taget... På fredag är det en månad exakt sen det tog slut.. Känns som det var igår... Satt där på tåget, grät, höll mina torkade rosor jag fått av honom hårt i min famn, viskade farväl om och om igen... Än idag sitter jag och viskar farväl... Men mitt hjärta säger .. Du ska FAAN inte ge upp.. om det är han du älskar så KÄMPA... är du helt jäääääävla säker på att han är den rätta så slå dig fram här i livet.. JA han är en person och du kan INTE ändra hans beslut eller känslor, hans val eller tankar.. MEN.. du kan visa den rätta du, visa honom vad du blivit av den kärlek du har för honom... Det du inte lyckades med under veckan ni var ifrån varandra.. Det stärker du varje dag.. För varje dag som går blir jag mer den rätta Stina.. Så även om jag inte får tillbaka honom så blir jag i alla fall i slut ändan mig själv.. jag är inte där än och det kommer säkert ta tid.. Men jag är på god väg.. Hoppppppas tänker jag fan göra och HOPPAS Juhlian ser det och tar tillbaka mig till sin framtid... För just nu och för en jääävla bra tid kommer det bara finnas en i mitt hjärta.. en jag älskar en du,, EN Juhlian..

Älskar dig baby.... Vad du än väljer i framtiden så lovar jag att kämpa... Förlåt för allt ont jag var ... Hoppas du tar med dig glädjen och mins dem delar du fick av den rätta Stina.. för ALLA som känner mig .. VET att jag inte är sån som jag var mot dig... jag sväär på att jag ska bli mig igen.. sen om du väljer att uppleva det eller ej ligger hos dig.. jag.. Ja jag... Tänker hoppas... <3

Jag älskade dig men förlorade dig, Jag sårad dig och fick dig att lämna mig..
Men... Slutade aldrig älska.. Älskar dig än...
Behöver dig i mitt liv... Önska du ville vara min framitd...
Om du ångrar dig en dag.. Så överraska mig på min dörr och gör mig till VÄRLDENS lyckligaste.
Denna gången kommer du INTE bli besviken..



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: