Massor...




Igår på jobb fick jag målat.. =)... Ganska bull eftersom jag är rädd för stegar och ganska höjd rädd...
Men jag kom upp och målade på... Lekte Lis för en dag Haha...
Tog en paus och slängde mig på marken..




På kvällen satt jag med min familj och titta film.. såå mysigt.. inte gjort på länge.. det kändes heelt underbart..
Länge sen man satt hemma och tog det helt lugnt..

Idag på morgonen gjorde mamma o jag varsin ansiktsmask.. Haha så roliga vi såg ut.. tyvärr inga bilder..
Sen var mamma och jag ute och gick en runda idag.. härligt.. Förutom att vi nyss ätit.. Trodde fan jag skulle spy Haha..

IDAG sker det... Känns sååå sjukt skumt.. Vet inte om jag gillar känslan.. Antar detta är helt för jävla tidigt,,, Men han vet om hela min historia.. Han har samma...
Jag ska in på dejt... Träffa en som heter Robban... Han vet jag älskar Juhlian än.. Vi ska bara träffas och låta bli att tänka på våra ex.. Palla dem.. Dem vill ju inte ha oss.. Varför ska vi slösa tid på folk som inte vill ha oss för dem bristor vi har när det finns dem som älskar oss för allt vi är och finns där igenom kärlek OCH smärta..

Här är någon liten bild på honom.. Han vill inte att någon gillar honom för hans pengar eller hans utseende så jag respekterar det.. Ville bara dela med mig lite med någon bild..



Ja... vi får se hur kvällen blir... Som sakt.. har en klump i magen.. Måste komma över Juhlian men jag vill inte egetligen.. Men ikväll ska jag ha kul och Robban vet vart jag står.. Vad som än händer.. En dag är jag över Juhlian och vem vet... Robban är kanske den rätta och nästa då.. haha.. Nu ska vi inte för hasta oss... Men vem vet..

Berättar mer imorgon.. Bye...
//Stina..



Kommentarer
Postat av: Lis

Gått o blivit en friskis...Ute o går. =) tänk om man va så flitig. han ser ju snäll o go ut... Var har du hittat denna killen?? Puss

2008-09-13 @ 21:27:04
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

di skiftar sanbbt!

2008-09-14 @ 14:07:35

♥Skriv gärna en rad♥: