Stinas underbara helg.. !!..



Det började på fredag efter jobb..
Jag hoppade på Marcus, Hans pappa och Dennis... Dem skulle mot alstad där min buss mot lunde skulle gå.
Så jag hoppade av i Alstad och väntade in bussen som var 5 min sen.. Illa.. Haha..
Turen gick mot Lund/Hurva och till Louise... FAN vad jag längtat...
Louise hämtade upp mig i Lund och det bar av mot Nova.. Vi skulle fixa lite ansiktsmasker..
Hem till hurva.. Blev en massa prat om saker som bara dök upp. Sen tog jag en dusch och vi startade en paj bakning. Blev äpple paj.. MUMS.. så jävla go.. Vi är bara för gryma :P .. mycket kärlek i den pajen Haha.
Sen körde vi igång en film.. Angel.. Den var helt ok men ganska fucked up.. Haha.. Vi pausade och körde igång en ansikts mask.. AS snygga vi blev jag menar...Massor av skratt blev det kan jag ju LUGNT säga.. Haha..



Efter några minutors tramsande var det dags att ta av dem igen.. Shiit.. Det sved ju för fan i hela skallen.. På mig dock Haha... Vi gnuggade runder med något grus likandnde ting i skallen innan som skulle ta bort döda hud celler. Nice..
Vi tog oss in till vår film igen och fnitrade vidare till den.. Skum jävla film men helt ok ändå..
Vi tuggade i oss pajen vi pakat och pratade en massa saker.. FY FAN vad jag saknat detta gumman.. Den dagen jag får bil så lovar jag att detta kommer bli oftare... Älskar dig min gumms.. Efter allt så var det dags för mig att ta mig hem. Skulle bli först tåg till Malmö och sen buss till Trelle. Vågade knappt det.. Mörkt som fan och finns mycket skumt folk. Så efter att inte träffat julle på nästan en månad chansa jag och fråga om jag fick sova där. Efter ett x antal timmar svarade han från hans syrras tele.. jag kommer och hämtar dig.. var är du?.. WIIII så jääääävla jävla glad jag blev. Mitt hjärta slog i 190.. Jag förklarade var jag var och Lis körde mig till en mack i Eslöv. Tack gummsn för att du finns för mig.. Efter en timme ca stod han där. Mannen jag har i mitt hjärta. Jag tog farväl av louise och hoppade in i Juhilans nya bil.. AS fin.



Vi körde hem till honom... Satte på en film... Vi vågade knappt mysa eftersom vi 1. inte är tillsammans. 2. lovat varandra att inte göra något 3. vi skulle försöka vara vänner.
Men efter en timmes tittande på Mollys bajs som låg på Julles matta Haha..Ingen av oss ville ta upp den.. Jävla hund jävel.. Dock liten skit men ändå... Så mitt och Julles nya är - Ska vi göra en molly.. haha.. Illa.
så hamnade vi där. framför en film, i hans armar på hans nakna bröst. Allt var så underbart och jag räknade med att allt skulle sluta där. Att jag skulle åka hem och sitta i tårar och saknad efter den jag älskar över allt annat i världen. Lördagen kom och det var dags för Juhlian att köra sin pappa m.f till flygplatsen. jag packade ihopa mitt och begav mig till tåget. =( ..När jag bytade till buss i Malmö ringde mobilen... Stod Ola mobil (Min styv pappa).. Så jag svarade -Ja?.. Hörde en röst tillbaka - Ja?.. Så jag sa åter igen -JA!? ... Så sa han - Hör du vem det är?... Det var Juhlian... Han hade kört hem till mig.. Han hade saknat mig... SHIIT så galet glad jag blev.. Han ville hämta upp mig och träffa mig. Så jag for av bussen och väntade på honom på Mobilia i Malmö. Plötsligt dök han upp.. Kändes inte som jag sovit hos honom samma natt,, Mitt hjärta klappade i otackt och världen stannade till.. Shiit vad jag älskar denna kille..
Han körde mig hem.. Sen ville han vaxa bilen.. Jag hjälpte självklart till.. han har nyss köpt ny bil.. RIKTIGT grym bil..



När vi var färdiga och mycket nöjda gick vi in och kollade en film.. ganska knäpp film.. Började sjukt bra.. 15 min in på filmen höll Julle på att somna Haha.. så jag stoppade filmen och stoppa honom i sängs.. Han låg och höll om mig hela natten.. helt otroligt mysigt.. verkligen saknat honom.. När vi vaknade dagen efter åt vi en frukost sen körde vi till södan och kollade när min syrra spelade match mot höllviken..



Tyvärr förlorade dem men Johanna var grymt duktig ändå.. =)..
Sen körde jag och julle till huses.. Han blev sugen på kebab.. Sen körde vi hit, delade på maten och såg klart filmen.. Vi trodde den skulle vara as bra.. haha lite snopna vi blev haha.. Men men... sällskapet var ju helt underbart..
När vi kollat klart filmen var solen framme.. Helt otroligt fint.. Så vi gick ner till stan och köpte oss var sin glass,, Gotti gott gott.. =)... Efter det körde vi ut till standen och tog lite foton på bilen och på solnedgången.. Helt super fint..




Sen var det dags för Juhlian att köra hem... Saknar honom redan.. Fick gulliga sms av honom när han kom hem.. Hoppas verkligen du kommer tillbaka till mitt liv hjärtat.. Kan inte leva utan dig.. Älskar dig.. <3

Lite övriga bilder från kvällen hos Louise... Hennes katt, Fåglen katten kom in med mitt i bakandet.. Hade vi inte räddat den skulle den varit katt stuvning nu.. Louise när hon leker body bilder :P och vår kära paj.. =)

Tack Lis för en underbar kväll.. Älskar dig gumms... Pusss <3<3
Bye Bye //Stiina







Kommentarer
Postat av: Lis

ASG, hur fassen får man se ut...haha. fan va kul vi hade. Skrattade så man låg dubbel över toaletten. Får vi göra om snart. Har oxå saknat den tiden... Puss på daj

2008-09-08 @ 18:32:21
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: