Trött o sliten...



Igår hamnade jag en sväng på lyckotorna.. SHISES vad trött jag var/är.. Det blev bara jag krille och Andreas.. Klange dök aldrig upp... Fick inte veta varför. Fick sms av han innan idag.. Han kanske somnade bort Haha.. Han började ändå jobba 03:30 på morgonen..

Idag gick jag upp lite över nio... Duchsa, åt fruckost och gjorde mig i ordning för bowling =)... Japp Kim från Åstorp skulle tävla här och självklart ställde jag upp och hejade =)... Satt där mellan 11:00-15:0?.. Trogen hejare Haha.. Han polare var oxå trevliga... Efter matcherna åt vi lite och bestämmde faktiskt oss för att festa nästa helg.. LÖNING... Se hur mycket man har över efter man köpt ny dator m.m =)...
Bilder på Kim´san när han spelar =)...


Heja heja =)=)...

Nu har jag nyss ätit midda med familjen/alexandra och Tyzon..
Mätt...=)

Mamma kramas med Tyzon =)

Nu ska jag bara ta det lugnt.. se vad som händer ikväll... Jag skriver nog en bloggis i morgon om det händer något =)..

Bye bye.....



Kommentarer
Postat av: Emma

DU är underbar gumman. <3

2008-09-21 @ 13:37:21
URL: http://ffonavi.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: