♥23/4


Idag har jag & älsk 2 månader.
Tiden bara rusar förbi.
Helt underbart att ha dig i mitt liv och veta att du finns vid min sida genom allt.
Kan inte tänka mig en dag utan dig.

Vaknade i morse av en puss i pannan,
Vänder mig om och där stod du med 3 röda rosor.
Du är all lycka jag någonsin kunnat föreställa mig.
Älskar dig av hela mitt hjärta.



Halv fem blev jag hem körd till Lis.
Fyy som jag saknat denna kicka.
Vi lekte som små, gick skillda vägar och hittade varandra igen.
Trots milen och få träffar så ska inget skillja oss igen.
När jag kom hem till henne stod och och gjorde vid mat till oss.
Vi åt gott och pratade över allt missat.
Efter maten gick vi en runda. Riktigt fint där hon bor.
När vi kom tillbaka igen gjorde Lis Smoothies till oss.
Gott i massor.
Tack för en trevlig kväll gumman,
Längtar redan efter nästa.
<3


Nu ska jag och älsk lägga oss och titta tv och bara njuta av att ha varandra.
Natti
<3




Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig som fan hjärtat, men tack så mycket för pressen, nu är ja verkligen verkligen nöjd, jag älska dig & saknar dig <3

grattis till dom två månaderna också <3

2009-04-24 @ 13:04:45
Postat av: THELIFEOFFANNY

Jätte fin blogg :)

2009-04-24 @ 13:09:45
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

grattis till två månader :)

2009-04-25 @ 15:13:33
URL: http://soeticz.webblogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: