♥En fiske tur ..!!..


Igår fredag var jag, älsk och Johan ute och fiskade.
Lånade en av Jonas dammar och gjorde oss redo för fiske.
Riktigt härligt väder.
Först blev det mask lete och leriga fingrar med grus under naglarna och mask slem,
efter det blev det fika hehe namm namm,
När vi var klara med spöna skickade vi i väg krokarna i hopp om napp.
Jag och älsk delade spö i början och fick napp efter bara en kvart ca.
Så jävla typiskt så glömde jag fota stackaren innan vi slängde tillbax den i vattnet.
Det var en väldigt liten abbore.
Sen kämpade vi i ca 1 timme till men inget napp.
Johan var hej vild så jag och älsk fick så gott som slänga oss till sidan för att inte hamna på kroken.
När solen gått ner blev det för kallt för att fiska.
Synd vi kom iväg så sent.
Vi körde hem till älsk och gjorde vid grillen för grilling av kött.
så jävla hungraiga och så jävla gott.
Efter maten var vi sjukt mätta och trallade upp för att låta älsks styvpappa fylla oss med hans giftiga groggar/drinkar i hans hemma bar.
Och fullast blev Johan som sedan fastnade på toan :P
Utslagna och trötta slängde jag och älsk oss i säng för mys och sömn.
<3



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: