♥Halvt härlig dag



Kom nyss hem från Jonas.
Var där med Martin.
Det var Jag, Martin, Jonas, Lisa & Mange.
Vi grillade, åt gott och spelade poker där jag kom 2 och gick hem med 20 kr haha.
Jag busade mest med mina älskade flickor.
När vi ätit körde jag och Martin upp till Charlotten berg för att se om det behövdes spruta.
(leta ogräs som ska sprutas).
Såg bra ut så ska nog inte behövas.
Självklart hängde mina flickor med upp hehe.
Kan inte vara utan dem.
Snart blir det valpar på Maja.
För Maja och Simba var ju oxå med ikväll =)

<-Maja->Simba.
Får man sitta mamma för dem i 8 veckor.
Ta hand om alla valparna..
Kommer nog bli jobbigt men men.
Blir kanske att öppna upp en kennel och ha bla henne som avel.
Behåller väll någon av valparna att avla på med sen.
Nu ska jag försöka komma till ro
Massor i huvudet som inte vill släppa.
Hjärtat värker..
Uscha.
Natti Natti
<3



Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; så lite så :)

allt bra? :D

2009-04-26 @ 14:32:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej du.

Jag tackar för kommerntaren.

Du har alldeles rätt.

Och tack för ditt tycke om min design.

Höll just på att göra en ny Header i photoshop.

Du har inte några tips?

Kram

Sandra

2009-04-27 @ 03:36:56
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: malin

hjärtat, har något hänt ? jag finns här om du vill prata, <3

2009-04-27 @ 09:26:23
Postat av: Sandra

Jag har inte gjort den designen jag har på min blogg. Den hämtade jag gratis från en annan bloggare.

Jag har som sakt inte i heller så bra kunskaper vad det gäller Photoshop.

Jag gjorde en igår, en header.

Jag blev nöjd med den, men samtidigt så är den lika fin som alla andras.

Jag antar att en header är en personlig grej, och att man gör den efter hur man själv vill!

Men hur får du dina bilder att smälta in i din header så bra. Alltså, hur får du dom att smälta in i det svarta.

Jag skulle vilja att ett av mina foton smälter in tillsammans med färgen jag har i min bakgrund, men hittar icke dessa inställningar i mitt Photoshop program!

Hoppas att allt är bra med dig.

Kramar!

2009-04-27 @ 15:33:01
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; det låter bra det :) joda det är bara rba : D





nemen tack detsamma sötnos! :D



Rösta gärna på din favorit i veckans blogg :)

2009-04-27 @ 16:00:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Och jag tankar för omtanken, vad det gäller min pappa.

Jag hade varit överlycklig om jag hade haft en smart och förståndig pappa.

Men istället svek han mig och min syster.

Allt jag berättade för honom i förtroende till honom, berättades direkt vidare till någon annan.

Jag har dock lärt mig att jag inte får hänga upp mig på sånnahär saker, även hur hårt det än är.

Mitt liv får inte bli upp och ner, bara för att min pappa har 0 % i IQ.

Skönt att man har hittat någon ny människa genom sin blogg :)

Och det bästa av allt , DU ÄR FRÅN SKÅNE :)

Kramar

2009-04-27 @ 17:57:46
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; jag sitter här och svarar på en hel hög med kommentarer : )dudå?



jadu, jag har gjort den själv i photoshop i stortsätt :D

2009-04-27 @ 20:02:54
URL: http://soeticz.webblogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: