♥Tor,Fre,Lördag <3

I Torsdags drog jag, älsk och Johan till skogen med vovvsnarna<3..
Hundarna blev så extremt glada och vi lika så =).
Vi behövde oss en ordentlig tur i solskenet.
Ellise spran iväg ett par gånger o slängde sig i bäckar haha. helt våt men lycklig.
Vi gick en lång lång runda i Anderslövs skog nästan 3 timmars lång härlig runda.
när vi kom hem igen drog vi och handlade och det var dags för årets första grillning.
Råkade radera bilderna men alla bilder finns på min bilddagbok.se namn där Angel-dust.



På fredagen tog jag och älsk med hans hund till Trelle för en liten tur i parken.
Riktigt skönt väder och Jingle blev super glad av att få följa med och sen super glad över att vara hemma igen hehe <3

Idag lördag var jag, älsk och hans mamma & bror iväg på Rally. Var rally i Anderslöv och älsklingens styvpappa skulle köra. Lätt jag var på och uppe kl 08:00 imorse, jäävligt trötta var vi efter att ha somnat runt 3 på natten.
Men det var skönt o komma iväg och kul och titta på rally. Tydligen någon som kört av inne i skogen, Fan missade det.
Samlingen var på Ruukki AB, mitt gamla jobb, kändes skumt o vara där i annat syfte än jobb. Men träffade en del gamla kolleger som tydligen saknat mig =).. Nu blir det i väg o äta för vi ska hem till krille på inflyttningsfest <3
Bye bye..

Ps, den store med massa extraljus var den älsklingens styvpappa körde =)






Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: