♥Uppdatering, Mån,tisdag.



Igår drog jag,älsk, Johan & Jingle till skogen. Försöker komma i form till sommaren. Älsk är tränad med är gott sällskap och vill träna upp sig lite mer. Vi visste vi skulle gå en bra runda men vi hamnade på en runda som var lite mer än 3 timmar lång. Helt sjukt, men inte alls fel.
Vi går minst en timme varje dag o har skippat det mesta onyttiga =).
När vi alla kom fram till bilen så ville den självklart inte starta, traktor skit.
Fick ringa efter älsklingens styvpappa.
När bilen var igång drog vi hem till älsk för att äta.


<3<3 Inatt mellan 00:00-01:00 sa älsklingen att han älskade mig för första gången. Underbar känsla. Dejtat och varit tillsamman sen den 19:januari. <3<3.



Idag vaknade vi runt 12 efter att ha samnat 03:00 typ.
Upp och iväg ut för att ta vår dagliga prominad.
Gick grusvägen där min pappa bor.
Fick man även se gården som man är uppvuxen på. Gården brevid den han bor på nu.
Vi var ganska sega i benen efter går dagens 3 timmars vandring men vi fick till o med joggat upp för några backar idag.
Turen tog ca 1 timme och 20min så mindre än går dagen men den var nödvändig ändå.
Lite bilder från turen och barn minnes gården, även nu varande gården.



Senare på kvällen efter maten gick jag, älskling, Rasumus(älsklingens lillebror) och Jingle en runda till för att bränna maten.
Inte helt fel alls.


 
Nu sitter älsk och Johan och spelar spel medans jag sitter och skriver blogg och äter vattenmelon med Jingle sovande intill.





Nu ska jag spela ett spel älsklingen fixat hem till mig, bygga tivoli och zoo =).
Ha det bäst
<3




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: