♥Måndag hela dagen♥

... ja, det har varit måndag hela dagen som jag fattat det som  =)
Somnade runt 08:00 i morse, kunde fan inte somna av olika anledningar.
När jag väl somnade ringde martin vid 09:15 och sen fick jag sms av Anders, Emma & Conny. När klockan var ca 14:00 gav jag upp och gick upp. Hoppade in i duschen och tog bussen till Anderslöv tio över 3.
Åt mat Med Emma, Krolle med barn ♥. Älskar att vara där hemma, dem är mina närmsta vänner och deras barn är helt underbara. Det 4:e är på väg och jag blev tillfrågad som gudmor, jag blev jätte glad, nära tårar. Jag är hedrad. Känns bra att dem tycker om mig så pass och vill ha mig i en stor del av deras liv. TACK♥
När vi ätit och fikat och umgåts gick jag hem till Anna (exets syster) och hennes kille Conny (som är en vän sen tidigare) för att spela spel och umgås. Trevligt =).

Tio i elva hoppade jag på bussen hem och nu sitter jag här på golvet och segar.. Har varit en seg men helt underbar dag =). Så jävla härligt att känna glädje igen fast man vet man förlorat två viktiga saker i ens liv.
Dock har jag pratat med Nina (Belles mamma) och tack vare hennes hjärta av guld får jag träffa Belle även om jag och Tobbe tagit paus. (Är dock vänner =) ).

Har faktiskt börjat skriva en bok hahah... Är ok att skratta. Men har så sjukt mycket inom mig och får ofta höra att jag skriver bra så nu har jag börjat skriva en bok och har lovat min syster att hon ska bli den första som läser den om jag gör den färdig.. Är lite av en person som tycker det är kul att påbörja saker men har svårt för att avsluta :P

Bye så länge =)
Kramar Stina



Kommentarer
Postat av: krolle

bok säger du.. jag ska va den första som köper den om den kommer ut de lovar jag.. men gör nu inte som så att du skiter i de halvvägs som så många andra gör utan skriv färdigt den.. kram på dig gumms

2009-12-29 @ 06:01:49
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Emma

En bok?? Asså vi måste tänka likadant. Har själv funderat på att börja skriva. Min f.d psykolog som tyckte det skulle vara en bra idé.

Men ränka lätt med att vi är den första som köper den direkt när den kommer ut ha ha.



Puss puss

2009-12-29 @ 08:45:42
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: malin

häftigt du skriker en bok ;d jag vill läsa den också när den är klar :D

2009-12-29 @ 10:43:31
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Conny

Hehe vad sött, ser fram emot att läsa den boken i framtiden ^^

2009-12-29 @ 10:53:23
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: Aliana - 2barns mamma! :)

Hej! Har läst din blogg ett tag nu och jag tycker du skriver jättebra så din bok blir säkerligen en höjdare :P Såg att du pratat med Belles mamma om att fortsätta träffa henne, får man fråga vad Tobbe tycker om det? Ha det bäst och god fortsättning!!

2009-12-29 @ 12:05:01
URL: http://alianaa.blogspot.com
Postat av: Tobbe

Jag har inga problem med att de håller kontakten, tvärtom för jag vet hur mycket de betyder för varandra..

2009-12-29 @ 20:12:09
Postat av: Daniel

Aww gumman. Jag beklagar verkligen. Jag finns här för dig om du behöver prata. Hoppas du ändå får ett gott nytt år. Bara ring eller skicka SMS när du vill.

2009-12-29 @ 23:01:49
Postat av: Aliana - 2barns mamma! :)

Vad bra! Det finns många som inte hade sett det på det sättet... Men Tobbe är en bra kille så det va förväntat :) Gott nytt år!!

2009-12-30 @ 10:31:25
URL: http://alianaa.blogspot.com

♥Skriv gärna en rad♥: