♥Min Fredag♥

Har inte haft tid att skriva om min fredag, den bästa fredagen på sjuukt länge!
Åren har gått sen jag var med om rid och bil olycka och skadade ryggen TVÅ gånger, jätte bra! NEJ!.
Sen träffade jag goingen Emelie på lycktorna för någon vecka sen och det sa klick.
Hon är en HELT otroligt underbar brud. I fredags var 3:e gången vi träffades men kändes som den 1000000:e gången, känns som jag känner henne sjukt väl och är så glad som har henne. I Fredags tog jag bussen till Klagstorp sen hämtade hon upp mig med moppen, sjukt kul var d haha och jag överlevde. När vi kom hem till henne fick jag mig en rund tur.. OTROLIGT fint,. Träffade även katterna, hunden och Emelies dammråttor :P
Sen visade hon mig ut i stallet och tyckte det var dax för mig att komma upp i sadlen igen, jag blev helt spänd när hon sa så men kände att det var på tiden. Saknat ridningen så otroligt mycket.
Emelie har 9 hästar var av 8 är island om jag inte räknade helt fel!? haha :P
Vi tog in en svart nallebjörns häst som heter Dante. Han var mitt offer för dagen.
Jag var rätt nervös mest för jag är så osäker i mig själv, inte för jag är rädd,. Känner väl ingen direkt rädsla bara noja =).Först var det meningen att jag bara skulle skritta och små tölta, men Emelie berömde mig hela tiden och tyckte jag skulle trava och gallopera med och TACK för att jag gjorde det, kall vind som slukade mitt ansikte och frös ett STORT leende på sin plats. Emelie hjälpte mig med allt och hon var en KANON duktig ridlärare, från osäker till överlycklig hjälpte hon mig på bara ett par sekunder. TACK Emelie, verkligen. Nu ska man rida hos dig minst en gång i veckan och vi kommer ha skit kul varje gång ♥


På kvällen drog vi in till Trelle och våldgästade mitt rum och lyktorna.
Vår förfest var bara bäst, EN ljumen öl och riskakor med ost smak hahaha.. :P
THE DAY OF MY LIFE!
Foton kommer dyka upp på min andra blogg inom en timme. Både från ridningen och lycktan.
Länk till blogg - www.stiinasfoto.blogg.se


Ha det bäst alla... Love Stina♥




Kommentarer
Postat av: Meddy

Hur har du fått dom snöbollarna på din sida??

2009-12-06 @ 12:48:38
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: