Kan verka konstigt..

att man lägger så mycket energi på en människa, på ett förhållande som inte verkar funka men det ligger SÅÅ mycket annat bakom det som inte har med vårt förhållande att göra SOM sabbar för vårt förhållande. Vi försöker stötta varandra, finnas för varandra och anledningen till att det tagit slut ett par gånger är för att vi försöker släppa taget av varandra trots att vi älskar varandra och inte vill ge upp på varandra.
Hur jag än gör för att föröka förklara här så finns det inget sett som ger er rätt syn på saker.
Vi älskar varandra. Vi försöker ta reda på vad som är rätt.
Leva med eller utan... Vilket gör minst ont?...
Jag älskar honom så enormt mycket och vet att han älskar mig med, vi har enormt bra dagar ihop, dagar som jag inte för något i världen skulle vela byta bort. Denna veckan som gått nu har varit en av dem lyckligaste i mitt liv trots våra upp och ner... För det ÄR mänskligt att fela, men vad är det att svika?. jag dömer verkligen INTE Tobias för något dåligt i vårt förhållande, vi är TVÅ och sen är jag gammal nog till att ta eget ansvar. Visst mår jag inte bra när vi velar till och från i oro för att såra varandra men vi har kommit så långt i vårt förhållande och skillnaden från då och nu är STOR! både jag och Tobias är svåra människor att leva med och funka med när det gäller förhållande, det har gjort att vi blivit jävligt envisa och sväljer sällan våra stoltheter vilket leder till gräl, men när det gäller kärleken så finns det alltid kvar där under och så länge kärleken håller mig stark lämnar jag inte Tobias, för det skulle göra mig mer svag än något annat... Kärleken är ingen lek,,, det är två människor som valt att leva med varandra... Förvänta dig inte enbart bra dagar och om du är den som ger upp lätt så är förhållandet inget för dig..



Kommentarer
Postat av: Emma

Stå på dig gumman. Finns alltid här.



Kram

2009-12-26 @ 16:50:48
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: Anders

Om man har hittat en källa som ger en lycka ska man inte ge upp den bara för att man har dåliga dagar! Det är de dåliga dagarna som gör att man värdesätter de bra dagarna =)



Allting kan aldrig vara bra alltid, det ända som spelar roll i ett förhållande är att kärleken, passionen finns där, allt annat spelar mindre roll egentligen.



All you nead is LOVE <3

2009-12-26 @ 17:20:47
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: krolle

du vet var jag finns..

2009-12-26 @ 17:38:55
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: d

helt rätt, sen kan man ju också bara se till dom saker som värdesätts mest av respektive person, ett minne, en tanke, ett ord eller en mening sm gör att man ler när man borde gråta, kanske en kyss utanför en skola för många år sen som aldrig lämnade läpparna!? i vilket fall tycker jag att du har helt rätt i det du säger, anders med :) ha en plesant evening, mvh D.

2009-12-27 @ 16:03:56
Postat av: julia

vilken fin design du har!

kolla gärna in på min blogg och lämna en komentar :D

2009-12-27 @ 17:41:22
URL: http://julzan.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: