Svar?

Varför finns det något som heter svar!?... Ordet frågor förstår jag så väl men svar?..
Man känner hur frågor strömmar runt i huvudet.. Men man får inga svar!
Tur nog har jag så underbara vänner som försöker vägleda mig, försöker svara på frågor som inte är deras att svara på. Det är tack vare mina vänner jag kommer någonstans i min vardag.
Jag älskar Tobias och förstår honom till så många procent men långt i från alla ändå.
Vi alla vill ha det våra hjärtan och tankar för oss mot. Jag har inget förhållande, jag har en deal med någon =(. Innan han vet om han vill vara med mig igen ska vi inte träffa andra... Låter som en bra idé men varför känns det som att det inte är på lika vilkor? Jag väntar ju på honom.. Han har sin tid att tänka, sin tid att antingen välja mig eller välja bort mig.. Medans jag sitter högt över öronen förälskad och får inga svar,. Jag vet inte om det är som mina känslor håller på och avta och allt känns bara så hopplöst eller att min kropp bra totalt nollställt mig. Känner mig bara så tom, det är bara i hans närvaro jag verkligen känner något.

GHHA!. Nog om kärleks bekymmer.. Klockan är halv 7 på morgonen,, har inte somnat än.. kan inte.. Har för ont och ska ta mig till läkaren i morgon tror jag, väntat 2 veckor nu.. ILLA.. Men jag är totalt pank och kan ändå inte hämta ut något.

Ska även prata med Emma om att komma till henne, mannen och barnen idag. Åker med Conny dit då.
Skönt att komma iväg lite och sen saknar man ju sina underbara vänner <3

Jahapp, gör man nu då?..

Ps, TACK ni för underbara kommentarer och förlåt för att humöret inte tillåter svar!, Är som sakt ganska noll ställd och vet ej vad jag ska skriva eller säga.. Är bara så uppgiven =(. Men tack för ni finns för mig. <3 NI är guld.

Kramar Stina♥



Kommentarer
Postat av: malin

gumman, jag finns här för dig om du behöver prata eller vad som du behöver & jag kan, gumman, jag saknar dig som fan, prata med mig för jag finns alltid för dig.<3

2009-12-28 @ 15:47:44
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: