Känns som folk gett upp min blogg.





Känns som folk gett upp min blogg, men antar jag bara har mig själv att skylla, skriver ju typ aldrig.
Idag har jag dock kommit hem från Anderslöv. Bott hos min pojke en vecka till nu. Bara varit hemma 3 nätter på 1 månad så tyckte det var dax att komma hem lite. Slutade med att Stoffe kom in till trelle igen för att bygga sin baslåda med Thomas. Mina små barn haha =). Men kul har vi alltid.
Är ju nu mera tillsammans med någon man umgåts med som vän tidigare och aldrig kunnat tänka sig som pojkvän innan hehe. Men men.
När klockan var mycket började Thomas mamma klaga om oväsen, hon skulle upp tidigt.
Så vi gick upp en sväng till Thomas lägenhet och sen körde Stoffe mig hem.
Jobbigt och säga hej då och se han köra på annat håll men men. Vi ses i morgon igen och hans sms gör det värt väntan.

Själv har jag nyss sökt jobb på ikea, spelat poker tunering, ändrat min press på lunar och FAKTISKT skrivit en blogg hehe. Duktig flicka.
Nu blir det väl sängen. Stoffe kommer ganska tidigt i morgon och sen ska vi till Thomas och bygga klart där o sen ja, vi brukar alltid hitta på något skit.
PINNNE =)..

Nanna gootttt alla...
Slår en blund och sover bort en stund..
Nattttii
<3
/Stina..


Kommentarer
Postat av: Lis

Nej då... jag läser. =) hoppas allt e bra med dig. puss

2009-02-26 @ 21:10:18
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Lis

hur går det med ditt mixtrande o trixande??? =)blir ndet som du vill?

2009-03-01 @ 10:35:39
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: malin

jag läser faktiskt din blogg, fast eftersom jag inte har data hemma så blir det inte så ofta, så brukar läsa allt direkt, men jag läser iaf :)<3

2009-03-08 @ 00:45:36

♥Skriv gärna en rad♥: