Söndag..




Då var det söndag, nog klassad som världens tråkigaste dag.. Men enligt mig är det vad man gör den till =)
Snart ska jag iväg o hämta glömda kräftor i Svedala. Sen ska jag o Stoffe hem till mig och äta mat med min familj. Efter det blir det nog hit igen.. Är rätt mycket här hemma. skönt och trivs bra med stoffe. På torsdag har vi dejtat i 1 månad och känns super. Blir väll en film som min bror rekomenderade oss ikväll.. (Taken). Till filmen blir det kräftor.. mums mums,, ska försöka fixa ett packet till så att vi slipper slåss om ett haha,. Är ganska hagalen och 1 pack räcker inte långt på två som älskar kräftor..

Söka jobb i morgon, nog kul men ett måste. Hoppas på att få det för börjar nämligen bli lite pank nu..

Ha det bäst.. <3 /Stina




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: