Grattis till maj..





Känns helt sjukt,, Men idag har jag i alla fall haft mitt körtkort i 4år.
Helt galet, vart har tiden tagit vägen!?.
Så grattis till mig o mitt körkort hehe.

Kom nyss hem från en bowlingtur i Malmö med Dick, Jenny och typ 9 pers till.
Riiktigt skoj. Man kom ju 3 av dem 5 på min bana både gångerna men jag gråter inte blod hehe. skoj var d.
Inte skrivit blogg på ett tag så har lite att uppdatera. har bott hemma hos Dick i en vecka nu. Skönt att komma iväg lite men även skönt att komma hem.
I förr går klippte jag Dick hehe. han vågade knappt först och hotade med att raka av allt men han gav mig en chans o blev faktiskt nöjd.

<~~ Håret före, Håret efter ~~>

Sigge gillade nog inte att jag klippte till Dick för han ville så gärna sitta i knäet hela tiden haha.


Dagen innan klippningen gjorde vi oss en fruktsallad.
Vi har get oss fan på att vi ska gå ner i vikt o bli fiiiina hehe.
Så imorgon blir det att ringa o skaffa gym kort på ett gym i Velling. Vi vill inte vara där alla vi känner kan se hehe.
Blir ett gym där dem har öppet 24/7 så man kan träna när som. kanon nu när man är arbetslös, bara att dra upp ditt mitt i nassen om man inte kan sova bla.

Vår fruktis hehe.

I helgen var vi mest hemma o tog det lugnt. Men i lördags tog vi oss till bara och festade lite. Trevligt,.
Igår ringde mitt hjärta och grät.
Fredrik jag lovar dig att jag alltid finns här.
Och jag fick nästan en tår när du skrev att jag utan tvekan var den bästa tjej kompis du har. tack.

Jaha. Nu vaknas tv, blir nog gymma i morgon om allt klaffar,
ska försöka komma till datorn lite oftare så man kan blogga upp sig lite :P

Puss & kram..
//Stina.



Kommentarer
Postat av: Lis

grattis till att ha haft körkortet i 4 år redan... =) puss

2009-01-22 @ 20:11:57
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: