Nyår, m.m..



Usch var det inte är kul att skriva blogg längre haha..
Händer ju inte direkt roliga saker längre..
Nyår satt jag hemma o glodde.. Körde en sväng till min sjuka Johan för att kolla till honom o önska honom gott nytt år.. Jätte fint med raketer men fan vad jag önska jag var med bjuden någonstans.. Skit samma.. Blä..

Ja sen är mar arbetslös igen.. Jippy.. skrivit in mig igen.. suuger..

Saknar mitt gamla liv..

Nu städar jag mitt rum.. ränsar ut allt.. gadrober hyller ja allt..

Singel i 7månader idag..  Ganska skönt faktiskt.. Orka ...

FAASST,, igår var jag ute o hade skiit ball.. =).. Tack mange för åter en helg av nöje. :P

Nu ska jag städa vidare..  Blir väl utgång igen ikväll... Om jag orkar... =)...





Kommentarer
Postat av: malin åstrand :)

tänk för jag tycker jag kan få det du inte ville ha kvar i din garderob om det passar ? massa massa fjäsk .. ? :) <3

2009-02-15 @ 21:16:52

♥Skriv gärna en rad♥: