♥ don´t give up

Jag är stark med en svag insida.
Jag är svag med en stark insida.

Ibland blir man så förvirrad fast man vet, allt blir bättre med tiden det är ingen hemlighet.
Jag längtar tills mitt hjärta än en gång ler så jag kan tala med ögonen som plötsligt ser.

Jag har burit mycket smärta i mitt liv, det har lett till att vela ta ett döds kliv.
Men trots att jag varit så pass svag är jag samma tjej än idag,, jag är jag.

Det går inte många timmar inte många minuter, jag skulle ljuga om jag förneka att jag tjuter.
Jag gråter minst en gång varje dag, jag är mänsklig och saknad är ingen lag.

Jag önska jag kunde komma över lite snabbare så klart, att vara förbi allt det onda vore helt underbart.
Men jag är inte riktigt där än, han var inte bara min pojke han var min bästa vän.
Svek kan göra så otroligt ont, man börjar undra om kärlek är sunt.

Men jag vet med all säkerhet.
Att en dag står kärleken åter, att en dag jag ler och inte gråter.

För ävan om jag är svag i mitt starka jag, så kämpar jag varje dag.
Och kära du, jag glömer inte dig så lätt, du har tagit dig in i mitt hjärta med all rätt.

Men nu ber jag dig att gå, för jag är ingen man bara kan slå.
Innan bar jag dig på min insida, men du lyckades ge även få min utsida att lida.

Blåmärken som påminner mig om dig, blåmärken var jag verkligen värd dem så säg!?
Jag säger inte att jag var den bästa, men jag var bättre än dem allra flesta.

Jag skulle aldrig svika dig genom eld och vatten, jag har inte nio liv som katten.
men trots det skulle jag göra allt, gå genom varmt och kallt.

Nu ska jag bara ta hand om mig och den jag är, för jag ska inte svika det hjärta jag bär.
Jag ska vara starkare än förr, jag ska bära med mig en öppen dörr.

Jag ska skina mer än solen kan, jag ska visa varje kvinna och man.
Ingen trampar på mig utan att se fotavtryck, gör du mig illa är du borta i ett ryck.
Så fråga dig själv nu, var det värt det tycker du?.

Nu är du utan den som brydde sig mest i livet, känns surt va? att vela ta klivet?.
kan bara beklaga dig för den du är, men sorry du är verkligen ett sär.

Hur kan man bara välja att slå?. den du älska? var det verkligen så?
Visst, jag klappa till dig först, men du var så mycket starkare och ja du visa att du var störst,.

Jag klappa till dig för att du sa att jag förtjäna att bli slagen, är det därför du sa att du älskade mig in i sista dagen?
Jag ångrar än idag att jag slog dig mitt hjärta, men nu kan du dra för du gav mig en sån otrolig smärta.

Jag kommer aldrig glöma dig som sakt, men visa kärlek i stället, slag är ingen makt.
Du har förlorat så mycket mer än vad du ser.

Håll dig bara borta är allt jag ber, mina ögon är förblindade, aldrig mer jag dig ser.
Jag vänder mig mot mitt hjärta som blöder, den saknar allt som glöder.

Jag ska plåstra om dig i varje slag, för du är mitt hjärta och håller mig vid liv varje dag..

Tack alla som tagit er tid att bry sig om mig.
Ni väger mer än allt guld i världen ♥

Kram Stina♥



 


Kommentarer
Postat av: patricia

har du kommit på texten själv ? va fin text !

2009-06-09 @ 23:56:21
URL: http://patriciazevallos.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sv: Jag har sjukare :P

2009-06-10 @ 00:00:24
URL: http://ennytidennystrid.blogg.se/
Postat av: jennhy

jätte fint skriver, verkligen!

2009-06-10 @ 07:07:38
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: ElinPelin

sv: jag älskar dig hjärtat!!!



Vi hörs sen <333

2009-06-10 @ 09:17:03
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Joy Malou

Svar: Ohyes, love it! Puss o kram :D

2009-06-10 @ 09:57:19
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det du skriver berör..

Kramar

2009-06-10 @ 20:56:45
URL: http://josssan92.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det du skriver berör..

Kramar

2009-06-10 @ 20:56:48
URL: http://josssan92.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: