♥ Känslan folk tro sig förstå

Har du någonsin blivit slagen av den du trott dig älska?,
vaknat upp i blod och ingen som vad där och förstod?
Har du sett dig i spelgen och önskat dig bort?
men ditt jävla liv är helt för kort?
har du någonsin tagit dig tid att leva ditt fucking liv i en strid?
har du någonsin blivit älskad för den du är?
nej, för ingen fanns där.
När man sen möter den man blickat åt i 6år, allt flyter på och man känslor får.
Man ser ljuset i allt det mörka och man börjar leva igen,
så säg mig om du skriver anonymt är du då en vän?
Att vakna varje dag och inte veta vem man är, det är säkert för dig inget besvär.
men lev dig inte in i någon annans liv om du inte vet ett skit och att vela ta ett döds kliv.
jag är så trött på att bli dömd för den jag är ,, jag varje dag något tung bär.
så snälla döm mig inte för lycka när livet kan i en sekund allt bort rycka.
bara håll dig borta från mitt liv, så snälla sluta skriv.
så trött på sånna som  DIG,, för ni tar livet av sånna som MIG.




Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Det går inte att beskriva den känslan som kommer då den man tror sig älska dig slår till, det finns bara inte. Och det borde inte, därför är jag glad att du finner styrka att kunna prata om det och dela med andra. Det ger andra hopp och mod, du är så duktig!



Och vad gällande släkten så håller jag med dig, dom är inte riktigt kloka. Men jag gör det jag kan, man får ta saker som det kommer helt enkelt.



Hoppas du hade en underbar midsommar gumman :)

2009-06-21 @ 00:13:50
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vissa lever i en drömvärld. Att ljuga om en sådan sak är inte så bra. Att smutsa ner någon annans rykte är inte snällt. Har du tänkt på hur han mår när folk tittar snet på honom, folk som hotar honom för något han inte gjort. Varför inte berätta sanningen om vad som igentligen hände. Hur han såg ut efter DU hoppat på honom och sparkat och slagit honom i ansiktet och bitmärket på bröstet som han fortfarande har märke efter. Han är märkt för livet, han mår djävligt dåligt. Sen bara för att han höllt dig nere för att inte få mer slag så anmäler du honom????? Vem av er har gått på kickboxning i 4 år??? Inte är det han i varjefall. Så hur var det nu med det hela?? Falskt att anklaga andra för saker dom inte gjort. Bara för att folk ska tycka synd om dig. Du behöver nog proffesionell hjälp. Hoppas den nye killen vaknar så inte han och hans dotter blir slagna. Mvh en verklig kompis

2009-09-19 @ 13:45:04

♥Skriv gärna en rad♥: