♥En dag att minnas

Inte nog med att det var midsommar det var även dagen då vi blev ett♥
Började dagen med att köra till Trelle som ni kanske läste i mitt förra inlägg..
När vi kom hem tog vi oss en grogg och satte oss i soffan och pratade om en hel del viktiga saker som innefattar ordet framtid. Vad det innebär att titta in i en persons ögon och känna en otrolig lust att stanna där livet ut,.
Trött blir man ändå på sig själv när det inte är första gången man känner så här men dock bara för det ska vara så.
Hoppas verkligen detta är den sista kille jag har och att han inte får för sig att ryma.. Han är ändå en kille man haft en fling för i ca 6år. Inte trott jag haft en chans så inte heller försökt. Lyckan är stark men har nog ändå inte riktigt fattat att han är min nu =).
Efter groggen tog vi oss hem till mig (Trelle) för at ta en skön dusch och göra vid oss för att sen dra hem till Nille och Simon.
Bilder från Nille:

Efter vi suttit någon timme bestämde vi oss för att kolla om lycktan var öppet.
När vi passerade sjöormen ville barnen leka=)
Pojkarna bara rusade upp och satte på sjöjungfrun, sjö ormen såg inte så glad ut dock. Men min älskade pojke rusade upp i gapet och satte sig.. Galen... blev inga vidare bilder på freaksen för det var hel mörkt.

Bild: Hjärtat i gapet..

Kan ju säga att jag var smått nervös när fylle kajan skulle ta sig ner igen.
Men men, trillar han så gör han bara det en gång ;)

När vi upptäckte att lycktorna hade stängt tog vi oss hem till Nille´s päron.
Riiktigt trevliga♥
Jag var hungrig och fick massor med god mat och gott kaffe =)
Kände mig LITE smått ut tittad dock.
Fick en hel del komplimanger som jag har lite svårt för eftersom jag inte ser det själv.
Men dem var trevliga och det glädjer mig så klart att det tyckte bra om mig.
Efter någon timme blev jag och hjärtat hämtade av Tobbes pappa.
Hem till Anderslöv efter en lyckad kväll i gott sällskap.
Mega trött somnade jag nästan direkt..
Mös lite först=)
Bye.





Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: