♥Kära Läsare♥

Idag åker jag hem igen.
Vilket innebär att jag inte har tillgång till dator på samma sätt.
Min gick ju i golvet för 2 veckor sen nu.
Hoppas jag får den lagad snart,.
Ska försöka ha tillgång till lill syrrans dator.

Ikväll blir det hem till Andre.
Vi ska äta gott och titta fotball, Sverige-Malta.. GO SWEDEN..♥
Prata lite skit om saker som hänt på senaste tiden.

Efter förhöret imorgon om vädret håller i sig blir det en skogs promenad med Martin klange.
Tråkigt att man tappar kontakten när man har kille.
Uscha. Han ska hämta med sin gamla hund.

Annars vet jag inte alls vad som händer. Kommit på tal att gå ut i helgen, fira skatte pengen som är kommen.
Blir antingen Malmö med Andre m.f eller något ställe med Klange m.f
Eller så går jag ut med Tobbe, dvs om han får barnledig..

Om vi inte hörs av innan helgen så önskar jag er en trevlig helg..
Ta hand om er..
Ta vara på allt.
Kramar Stina♥



Kommentarer
Postat av: johanna

haha den har jag inte sett... och kommer aldrig göra...kan inte med jim haha... jag tycker han är för jobbig!!



du får ändra din ehader.. exet är ju med där :)

nu skall jag änrda tysnitt på min blogg, skall bara betsämma mig för vilket som är snyggast =)

2009-06-10 @ 14:27:15
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: johanna

det är tråkigt när ens data inte vill fungera.. hoppas du kan få den lagad.... :)



hehe ja jag undviker alla filmer han är med i =)

2009-06-10 @ 14:48:58
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jag skulle också vilja se fotbollen men idag sändes matchen mot Danmark så det skulle förvåna mig mycket om den mot Malta visas idag :P

2009-06-10 @ 14:55:22
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Joy Malou

Svar: Okej, det är bra att dina skador läker! Fyfan, vilken snubbe... Vad faaan var hans anledning att misshandla sin flickvän?! Liksom, hallå! :S Okej, jag förstår men det blir bra ska du se <3 Han SKA åka dit, bannemej att han ska annars sätter jag mig på honom så att han dööör! Fyfan vilket pundhuvud han är... Usch!

2009-06-10 @ 15:11:32
Postat av: Joy Malou

Jag kommenterade inlägget, där det står om detta... Fyfan. Jag har också blivit misshandlad men av andra skäl... Jag bryr mig verkligen om det du skriver, även fast jag inte känner dig! Men det ska du veta, att jag bryr mig oerhört mycket.

2009-06-10 @ 15:19:41
Postat av: Anonym

Väldigt hemskt, sant!



Jo då, jag försöker iallafall att förstå även fast jag inte förstår alls hur han kunde slå dig... Fyfan!



Jo, men jag blev mobbad så jag blev slagen i skolan.



Du måste, för din egen skull och ingen annans! Det kommer att gå hur bra som helst ska du se :)



Okej, han blev svartsjuk låter det som och lät det gå ut över dig bara för att han inte fick som han ville...



Ja, precis, jag förstår. Jag har också såna vänner som blir så när de dricker. MEN VAD I HELVETE, fyfan vilken spydig kommentar! Det där sa han endast för att han ville såra dig, usch, vilket äckel...



Er vän stod och såg på? Varför gjorde hon/han ingenting! :O Jag skulle slagit din kille mellan benen om jag vore där och skrikit...



Ja då <3 Jo, jag med :/

2009-06-10 @ 16:18:20
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: johanna

ja dte får vi hoppas att den gör... så du kan blogga..... :)



2009-06-10 @ 17:45:28
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: steph

du har inte missat utlottningen av presentkort värde 500:- från nelly.com va? - mer info finn spå bloggen under mizans tävlingar. =)

2009-06-10 @ 18:12:14
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :)

2009-06-10 @ 18:47:53
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: Lis

Ohhh... hade varit så kul att gå ut... helgen efter midsommar kanske?? Puss

2009-06-10 @ 20:02:22
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Joy Malou

Svar: Fyfan, vad sjukt... Jag avskyr mobbning :/



Nej, jag förstår det men det gjorde tydligen inte han :O Absolut, han borde verkligen ha tänkt sig för! Det tycker jag också.



Ehm, okej. Normal snubbe, not?! Jag skulle ha gjort allt för att få din kille att sluta, det är ju så man gör. Okej, er vän kan ha drabbats av panik och chock liksom... Men ändå :O



Yes. Jo då, såklart jag bryr mig!



Jag är inte så gammal faktiskt, men jo. Jag har varit med om en del, lite för mycket tycker jag. Jag hoppas på bättre tider varje dag :) Och det kommer så småningom tror jag på. Jag är 16 år :) Född i februari 1993. Hur gammal är du? Puuuss.

2009-06-10 @ 20:34:29
Postat av: Luucy

hej gumman, allt bra?



kramisar!

2009-06-10 @ 21:37:24
URL: http://luucylousie.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: